Z. W. Ö. L. F

41 9 9
                                    

Bugünkü konuğumuz DefNeMe keyifli bir röportaj gerçekleştirdik okumanızı tavsiye ederiz.

**********************************

Kendini bize tanıtır mısın?

- Ben Defne, Adana'da yaşıyorum, en sevdiğim renk mavi, uğurlu sayım 9, kova burcuyum, 23 Ocak doğumluyum. Genelde çok konuşurum ve içime kapandığımdır, yani aslında çevrem öyle söyler. Başka ne söyleye bilirim bilmiyorum...

Öncelikle Wattpad'e kitap yazmaya nasıl başladın?

- şöyle oldu, benim Instagram'da fan hesabım vardıve bazı sayfalar foto destekli hikayeler yazıp paylaşıyolardı, bende yapmaya başladım. Sonra yetersiz geldi ve Wattpad'de yazmaya başladım, hatta yazdığım ilk kitabım ig'de yazdığım kurgunun devamıydı, ama baktım olmuyor sildim ve wattpad'e sil baştan başladım.

Kurgularını beğenerek yazıyor musun?

- Kurgularımı beğenerek yazıyorum evet, bazen önce yazdığım bölümleri okuyorum ve içimden diyorum ki 'Bunu ben mi yazdım?' Oluyo yani.

En sevdiğin ve keyif alarak yazdığın kurgu nedir?

- Macun ve Macun 2 (Sonuçta ikiside macun bidane sayulur da)

Kitaplarının çok okunması mı önemli yoksa vote ve yorumları mı?

- Ya şöyle aslında, kitaplarımın çok okunmasını isterim, eğer çok okunuyorsa yorum ve vote gelir zaten. Ama ikiside benim için önemli bir şey çünkü emek var.

Burda hiç vazgeçemem dediğin arkadaşın?

- Çok var aslında ama en çok sevdiğim UTAZEYNEPinperisi (arkadaşlar ismini değiştirmiş galiba bu çıkıyor tam bilmiyorum.)

Hobin nedir?

- Hobim, wattyde kitap yazmak sanırım.

Fobin varmı? Varsa nedir?

- Köpek maalesef.

Burdan okuyucularına ne demek istersin?

- Sizleri çok seviyorum benim çikolatalı sütlerim.

Ve son olarak en sevdiğin kitap ve yazar?

- En sevdiğim kitap 'Kızım için' ben genelde bir kitabı okuyup bitirdikten sonra unuturum. Ama Kızım için'in bende öyle bir etkisi var ki hâlâ çoğu şeyi hatırlıyorum, en sevdiğim yazar ise kızım için'in yazarı iroşum irmswriting

Bize zaman ayırdığınız için teşekkür ederim Defne Hanım biraz geç yayımladım ama kusura bakma ♥️

Duyuru!

Arkadaşlar sorular diğer röportaj'da genişlecek.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 14, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Röportaj *Ara Verildi*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin