Bize konuk olan ikinci kişimiz neftahaskeriii keyifli okumalar"
**********************************
- Böyle kendimi övmek falan bana ters. kesinlikle! öhöm Öhöm başlayalım.
Kendini bize tanıtır mısın?
- Adım Esma Nur. Ankaralıyım. Aslında kendimi nasıl tanıtayım bilemiyorum. Ama etrafındakiler güldürdüğümü söyler. Sevmeyi seven, gülmeyi bilen, herşeyi o kadarda çok takmayan biriyim. Eğlenceyi seven deli dolu, yerinde oturamayan karektere sahibim.
Öncelikle Wattpad'e kitap yazmaya nasıl başladın?
- Ablamın gıcıklığı ile başlamıştı aslında. Bilerek telefonumda wattyyi silmişti. Bende tekrar yükleyip yazmaya başladım.
Kurgularını beğenerek yazıyor musun?
- Çoğu kurgumu beğenerek yazarım. Ama 'İkizler' burcu olamam sebebi ile pek öyle her şeye 'Tamam' diyen biri değilim. Ama beğenirim genelde. Kısmen.
En sevdiğin ve keyif alarak yazdığın kurgu nedir?
- En keyifle yazdığım 'Hayalim'. Çünkü orda ilk başlarda yanlızca üzgün olunca yazacağım bir şey olarak başlayıp sonra cidden devam ettirdim. Ve bir tek orda duygularımı dışa vurabiliyorum.
Kitaplarının çok okunması mı önemli yoksa vote ve yorumları mı?
- kitaplarımın ne okunması nede votesi önemlidir benim için. Eğlencesine yazıyorum ben.
Burda hiç vazgeçemem dediğin arkadaşın?
- Hiç vazgeçemem dediğim elbette var. olurmuzamanla
Hobin nedir?
- Bir kaç hobim arasında en böyle cafcaflı en ön planda olan dans etmek, gezmek, müzik dinlemek bir de arkadaşlarımla vakit geçirmek.
Fobin varmı? Varsa nedir?
- Fobim yanlız kalmak. Ama öyle yanlızlık değil. Ruhen yanlız kalmak. Alone falan.
Burdan okuyucularına ne demek istersin?
- Benim yanımda olanlar, takip edenler/etmeyenler. Benim için çok değerliler. Hepsine ayrı ayrı teşekkür ederim. Ben aslında şanslı biriyim galiba onlara sahip olduğum için. Hepsine en içten gülümsemelerle 'sizi seviyorum' demek istiyorum.
Ve son olarak en sevdiğin kitap ve yazar?
- En sevdiğim kitap hep söylüyorum ama... Benimle Yan. Ki yazarı da Beyza Özaydın❤️
Öpücüks❤️
Bize vakit ayırdığın ve sorularımızı cevapladığın için teşekkür ederiz Esma hanım ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Röportaj *Ara Verildi*
Humor"İlayda Astepe'den Sorular, yazarlardan Cevaplar..." Sizde röportaj yapmak isterseniz özelden ulaşabilirsiniz"