Subjekt č.251

7 1 0
                                    

Povídali jsme si dlouho, až do doby kdy přišel pan Vern a řekl mi něco, co mě dostalo.

,,Hledal jsem ve všech mých knížek a..."

Pohled Verna:

Začal jsem znovu hledat, ale i přesto že jsem zase prolistoval všechny mé knihy jsem nic nenašel....všechny mé knihy, všechny mé....TO JE ONO! MUSÍM HLEDÁ VE VŠECH MÝCH KNIHÁCH!!!

Rychlé jsem se zvedl z mého křesla a šel jsem k trezoru. Otevřel jsem ho pomocí mé ruky a hned co jsem ho otevřel jsem ji začal hledat. Ano, už ji mám.
Je to velice stará kniha, k níž je vázána ještě jedna menší. Už dávno v pravěku se vyrobila. V naší rodině se i nadále uchovává.
Provaz který byl kolen ní jemně zavázaný jsem lehce odvázal a otevřel knihu na první stránku. Začal jsem číst.

Vlkodlaci, upíři, benší, víly, démoni....

Bylo tam všechno. Už jsem byl v půlce knihy a chtěl dát na další stránku, ale v tom jsem to spatřil...

Tastan Temor Warinao

Chvíli jsem tam jen seděl, zrak stále upřený na ty tři slova.
Když jsem se probudil z menšího tranzu, začal jsem číst.

Tato bestie, ač se nezdá je jedna z nejhorších. V roce 1876 udělala po celém světě opravdu veliký chaos. Lidé se jí báli každým dnem víc a víc. Všichni lovci, z různých rodin se spojili aby tuto bestii mohly zabít. Za den dokázala zabít více než 1000 lidí. Za měsíc zemřelo více jak 50 000 lidí. Až teprve po třech letech jsme zjistili jak se jí zbavit. Když nám ji nešlo zabít, otrávit a ani zahnat, začali jsme jinými způsoby. Nakonec jsme ji chytli a začaly testovat. Výsledky testů a experimentů:

Den 1. 23.5.1879

Dnes jsme chytili tu bestii, po dlouhých třech letech ji máme zamčenou daleko v podzemí. Máme tu mnoho subjektů.
Dnes ji dáme pokoj, lovci kteří jsou zraněni se potřebují ošetřit a odpočinout.

Den 2. 24.5.1879

Právě jdeme k subjektu č. 251.
Celou noc nezamhouřil oči. Máme menší podezření, že tento subjekt je noční i denní tvor. Nezná spánek a ani nic k tomu podobnému. Zatím je to však naše domněnka.
Doktor Bryan a doktor Lewor subjekt vážou právě ke křeslu.
Subjekt má speciální zacházení, protože je velké podezření, že je jediný svého druhu. Začínáme s testem.

Subjekt nereaguje na žádné jedy, léky, či jiné pomůcky k experimentu. Oheň s ním nic nedělá, dýchá pod vodou.

Doktor Bryan má poslední nápad. Na subjektu jsme vyzkoušeli vše co jsme měli. Na nic nereagoval.

Doktor Bryan odebral subjektu krev, kvůli jeho DNA. Začal DNA subjektu zkoumat. Mezitím doktor Lewor začal zkoumat vnějšek.

To je hrůza... vždyť. Pane bože.
Začal jsem hledat dál zda tam něco o něm píšou. Překvapilo mě že další zapsání bylo až o týden později.

Den 9. 31.5 1879

Vše se pokazilo. Stvůra se začala bránit. Všichni máme strach! Jednu věc jsem jim ale neřekl...

Ta stvůra se živí strachem, chaosem a negativními myšlenkami. Tento tvor má jen jednu slabinu....
Radost v okolí, statečnost, světlo. Tato stvůra nikdy nebude zabita!!! Jen odehnána na nějaký čas.
Doktor Bryan.

Pokud je to pravda, Marek musí mít hodně silnou vůli

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Pokud je to pravda, Marek musí mít hodně silnou vůli...

Ahoj lidi 🤗
Moc se chci omluvit že jsem nic nevydávala. Vím že se omlouvám už po několikáté, ale konečně po dlouhé době už vím jak by to mohlo skončit a nápady se mi do hlavy zase ženou po dlouhé době. Další příběh odemne očekávejte až dokončím oba příběhy. Jak tento tak i ten druhý.
Snad tu zde ještě někdo zůstal, a předem velice děkuji ❤️❤️❤️

Navždy vlky se srdcem lva-Bestie z hlubinKde žijí příběhy. Začni objevovat