Hon na bestii, může započít...

6 1 0
                                    

,,Hledal jsem ve všech mých knížkách a..."

Pohled Marka:

,,Hledal jsem ve všech mých knížkách a našel jsem dvě popsané strany o té bestii. Marku, nevím zda ti mohu pomoci." Pan Vern se zamračil a poté se na mě soucitně podíval.

,,A...co jste se dočetl?" Optal se za mě Patrik a já se na pana Verna zvědavě a nedočkavě podíval.

,,Ta bestie je nejnebezpečnější vůbec. Nejde ji zabít. Dá se říct že je nesmrtelná. Kdysi se museli všichni lovci spojit, aby ji alespoň chytili. Poté na ní dělali experimenty. Na nic nereagovala..." Povzdechl si.

,,Ale, jak jí tedy porazili?" Nechápavě jsem se na pana Verna podíval.

,,Neporazili, Marku. Mysleli si to, ale nikdy ji neporazili. Zahnali ji jen do kouta a bestie se tam pomalu, ale jistě posílila. Sílila každým dnem víc a víc, až do dneška. Neznámé její původ, nevíme co je zač a jak jí zabít. Obávám se, že jí zabít nelze." Zamračil se opět pan Vern.

,,Ale...alespoň jak jí odehnat?" Ozval se tentokrát Matty.

,,Psali tam jej-" Dál jsem již neposlouchal a dumal nad mými myšlenkami. Pokud by jsme ji opět odehnali, tak by jen zase posílila a my ohrozili jiné v budoucnu. To nemůžeme dopustit! Nemůžeme udělat stejnou chybu jako v minulosti oni....musí být nějaká cesta, prostě musí.

,,Marku? Marku?!" Vytrhlo mě ze zamyšlení výkřik mého jména. Podíval jsem se zmateně okolo sebe.

,,Marku, pan Vern se nám snaží tady pomoct a ty jsi ještě tak neslušný, že ho úplně ignoruješ a jsi mimo!!" Vyčetla mi naštvaně Rose. Stále jsem zmateně koukal kolem sebe. Když jsem si vše opět uvědomil, zatřásl jsem hlavou a podíval se na pana Verna.

,,Omlouvám se, že jsem vás neposlouchal, ale nesouhlasím s tím aby jsme jí odehnali..." Zakroutil jsem v nesouhlasu hlavou a omluvně se na pana Verna zadíval.

,,V pořádku, jen...řekni mi proč s tím nesouhlasíš? Jiná možnost není. Ta nestvůra nikdy nespí, zabíjí ve dne v noci..." Zachmuřil se pan Vern a podíval se před sebe na podlahu. Já ostatně též.

,, Když to uděláme, minulost  se bude akorát opakovat. Ta bestie se nějak zabít musí. Musíme být trpělivý a najít způsob jak to lze udělat. Jen zatím nevíme jaký. Ale, kdybychom  to neřešili a nesnažili najít způsob jak jí zabít, co by bylo poté? Ještě víc by zesílila a akorát ohrozíme další životy. Taky určitě má nějaký důvod proč to dělá, nic není náhoda. Já osobně bych začal pídit  potom, co a odkud je ta bestie. Poté můžeme pokračovat dál, ale jestli je zde možnost jak se jí zbavit a my se ji nesnažili ani nějak najít...nesnášel bych se za to. Kdyby byla nějaká naděje a my z pouhého strachu a ješitnosti jí zase na nějakou dobu odehnali, objevila by se znova ale poněkud silnější. Poté znova a znova, pořád dokola, dokuď by nebylo možné ji ani odehnat." Domluvil jsem a všechny přejel pohledem.

,,Zkontaktuju všechny lovce. Začneme, jak říkal již Marek s hledáním původu té bestie. Rodina lovců nemá oddalovat nebezpečí. Lovci se nebezpečí má rovnou zbavit." Řekla nekompromisně matka Dennyho a Mattyho, manželka pana Verna.

,, Podíváme se s Mattym po našich rodinných kronicích. Třeba něco najdeme, ač moc ne důležité, ale i přesto by to mohlo být lepší než nic." Ozval se Denny.

,,Naše rodina má plno svých vlastních knížek. Také k nim zajedu a podívám se." Obeznámila se svým plánem ostatní i Rose.

,,Já a Patrik budeme hlídat Marka. Musí s ním někdo zůstat. " Přihlásili se ochotně kluci a též dali ruce k dílu.

,,Hon na nesmrtelnou bestii může začít." Zašklebil jsem se a vstal.
,,S klukama se půjdeme podívat do knihovny. Třeba tam něco bude taky." Navrhnul jsem a  kluci mě následovali. Než jsem odešel,políbil jsem Rose a až pak spokojeně odešel.

Snad nevadí že je kapitola tak krátká, ale musím se do psaní opět dostat a popravdě mi tato, ač krátká kapitola, vzala spousty času. (Trvalo mi to něco málo přes 1 hod.) 😂😎👌🖤

Navždy vlky se srdcem lva-Bestie z hlubinKde žijí příběhy. Začni objevovat