Докато си спях изведнъж Юнги ме събуди.
- Юнги станал си по-рано от мен ?! Какво ти има ? - полюбопитствах аз.
- Нищо,искам да си намеря работа. Ще ми помогнеш ли ?
- Разбира се. Хайде. - казах аз и станах и започнах да извършвам рутинните си.След като и двамата бяхме готови решихме първо да потърсим обяви в интърнет. Юнги седна на компютъра,а аз седнах в Юнги.
- Ветеринар? - предложих аз като гледах рекламите.
- Не.
- О,виж готвач!
- Неее.
- Ами това ?
- О,не. - каза отново не на предложението ми.
- Продавач на каша ?
- Какво !? Абсурд.
- Детската ми мечта...- въздъхнах аз.
Юнги се изсмя и продължи да търси. По едно време усетих как целуна врата ми. Беше приятно.
- Хей,виж има доставчик на пица !
- Може да пробвам. - каза най-накрая той и натисна обявата.След като се регистрира,си поръча и униформата. Утре щеше да е първият работен ден на Юнги. Всичко се подрежда толкова хубаво! Аз ще ходя на работа също и Юнги! И ще изкарваме пари. Страхотно.
*на другия ден*
*гледна точка Юнги*
Станах и се оправих. Т/И вече беше излязла. Облякох си униформата и излезнах. Вече бях в пицарията и ми дадоха адреса на първата доставка. Качих се на скутер и тръгнах.
Като пристигнах на дадения адрес почуках на вратата. Отвори ми момче на около 27 години с черна коса.
- Ето пицата. - казах аз и си подадох ръката за парите.
- Много не любезно...- каза момчето и си подаде парите.
- Оф ся претенции,аре у лево. - казах аз и тръгнах.
- Ей Юнги! Къде е Т/И !?!! - тоя пък от къде я познава !?
- От къде я познаваш !? И МЕН и нея?
- Ти си Юнги убиеца с който се занимаваше Т/И. Тя ми е сестра ! Какво си й сторил!?
- Нищо!!! Аз вече не съм убиец!! Не съм ти длъжен да давам обеснения!Арееее.Казах аз и се качих на скутера. Потеглих без тоя да го и чуя даже. А ма ха. За Т/И ще ме пита ся точно. Нямам си аз друга работа.
Тъкмо влезнах в пицарията и шефът ми дойде.
أنت تقرأ
Criminal love/Yoongi × reader
حركة (أكشن)- Ти си тази, която винаги ще е моя! - Юнги... Чуй ме..... - Няма! Моя си!