DEL|1|

31 2 0
                                    

Landskapet var blårödd. Solnedgången visades över hela himlen. Och där stod jag med en vit klänning och sprang runt på slätten men plötsligt vände jag mig bort mot skogen och där kom en gestalt från skuggorna,  gestalten började sig närma mig och varje steg dem tog blev jag mer och mer nervös. Men när jag såg vem det var byttes min oroliga min till ett stort leende som inte kunde få plats i min ansikte.

Han gjorde en gest med sin hand för att jag skulle ta hans hand. Han hade också ett lite leende på ansiktet. Jag rodnade och tog tag i hans hand.

Men när jag tog tag hams hand drog han mig intill han.
Vi var väldigt nära, jag visste vad som skulle hända så jag började förbereda mig mentalt. Jag stängde ögonen och väntade på vad som skulle hända men inget hände utan jag hörde Baek säga istället.
-Det är dags nu,sa han. Vakna, Du kommer försent till skolan fortsatte han.
Jag öppnade ögonen förskräckt när han sa det.
Hans ansikte började ändras till en annan ansikte som jag kände mycket väl.
-Men vakna då latmask, Mamma kommer att bli arg hörde jag till sist och vaknade till av knuffen som jag fick av min bror.
-Varför gjorde du så sa jag med en fortfarande sömnig min.
-SHILAN,Kom ner nu hördes mammas arga skrik genom hela huset
-För det där sa han och pekade på dörren.
-Jag hoppade till från sängen, jag gick till toaletten snabbt och tvättade ansikten. När jag såg att allting såg "ok" ut rushade jag ner till köket.

- Det var på tiden sa mamma och jag satte mig på stolen. Vad gjorde du där uppe så mycket? Fråga det hon medan hon läggede tallriken framför mig. Det var müsli med jorgubbsfilmjölk och en ostmacka vid sidan.

-Jag.. sa jag men blev avbruten direkt.
-ohh, Ten, Jag älskar dig. Kyss mig dramatiserade min bror medan han kysste sina händer.
-Jag gjorde inte alls så sa jag och himlade med ögonen.

Skratt hördes över hela bordet utom min. Jag väntade den perfekta stundet till att påminna min bror att jag skulle döda honom.

🎀

Efter allt som hände gick  jag upp till mitt rum igen, jag gick och la mig på sängen. Jag hade redan på mig min skoluniform så jag hade lite mer tid att ta det lugnt och kanske återuppta den där fina drömmen som jag hade. Men tyvärr blev min vackra stund avbruten för jag hörde min brors röst igen.

-Shilannn! Hörde jag han skrika
-Vad vill du JÄVLA skitunge skrek jag tillbaka.
Någon öppnade dörren hastigt och där stod min bror med ett seriöst ansikte.
-TEN är där nere.
-Shit, sa jag och hoppade från sängen.
-Tack lillebrorsan, jag älskar dig.
Han gillade med ögonen och munmlade för sig själv, vilken konstigt typ.

Jag gick ner från trapporna. Fixade till lite mitt hår innan jag öppnade dörren och såg honom . Och där var han, killen som jag hade blivit kär i. Han hade samma vackra leende som alltid gjorde så att jag svimma.

Det var Chittaphon Leechaiyapornkul min barndoms bästa vän men eftersom namnet är för långt förkoyade vi ner det som Ten. Jag kan stolt säga att det var jag som kom på det först samt att det var faktiskt mitt första ord och Ten älskade det och ville använda det som sitt oficella smeknamn. Jag är helt galen i honom men jqg vågar inte berätta mina känslor. Jag är fegis och skäms över det. Men jag kan inte göra någonting åt det.

Vi såg på varandra en kort stund när han kollade på mig konstigt. Jag började genast bli nervös när jag insåg var han hade sett det var inte mig han kollade istället på min bror, som gjorde gest med sin egen hand som om det var någons ansikte och kysste den.
Jag vände mig tillbaka och såg på honom igen. Jag visste vad han skulle säga, han hann inte ens fråga när jag kramade honom och tog tag i hans hand.
-Han är lite horny du vet killar i hans ålder sa jag
-Jaha, ok
Vi satte oss i hans bil han öppnade dörren åt mig och tackade. Det var tyst men inte såna obekväma tystnader utan det var lugnt och bekväm.
Men han bröt tystnaden .

-Jag måste berätta en sak till dig så han och vände sig mot mig när ljuset från trafik lampan blev rött.
-Och, vad är det? Sa jag lite nervös.
-Vänta tills vi kommer till skolan, så får du se  Sa han och vände blicken framåt. Han lämnade mig väldigt fundersam, vad skulle han visa mig. Eller vad skulle han göra.

-här sug min lilla Ten sa han medan han höll i den och lekte med den.

-Nejj, pff vad tänker jag på sa jag i mina tankar och kände att mina kinder blev rosa.

🎀

Vi kysste väldigt vilt, han tog i min rumpa och tog den hårt. Jag stönade och han utnyttjade det för att lägga sin tunga inne i min mun, vi slogs om vem som skulle vinna men han vann. Jag lindade in mina ben i hans midja och det slog till mig bakom mig, jag var fast på en vägg. Vi fortsatte tills han var inne i mig, vi gjorde det i en timme. Han råkade göra mig gravid så han tog hand om mig och vi gifte oss.

🎀SLUT 🎀

Rättad 11/02-2020
















♡Donde viven las historias. Descúbrelo ahora