DEL |2|

18 1 0
                                    

Jag vaknade från dagdrömmen när jag såg att vi hade stannat. Det pirrade i hela kroppen, Jag hade fortfarande samma jobbiga känsla i magen, många säger att det beror på att det är fjärilar i magen och att det känns bra men inte för mig. Det känns som höga trummor som finns i hela min kropp, mitt hjärta slutade inte bulta. jag hade ingen aning av va CVd Baekhyun skulle säga.

Ten gick ut från bilen och gick till andra sidan och öppnade min dörr som han alltid brukade göra. Jag mumlade tack och gick efter honom. Plötsligt träffades jag mot något som gjorde att jag nästan ramlade. Jag skulle säga något men när jag såg att det var Tens rygg tystnade jag. Han kollade rakt fram och sa ingenting. Jag ville veta vad han såg så jag jag gick fram och ställde mig bredvid honom. Jag vände mig fram och försökte leta var han såg men kunde inte se det. Så jag vände mig mot honom medan han kollade fortfarande fram. Han märkte att jag såg honom.

-Shilan du har varit min vän sedan barndom, Vi har varit med om massa saker. Vi har alltid sagt allt till varandra. Även våra hemligaste hemligheter. Så jag litar väldigt mycket på dig sa han och vände sig mot mig och såg mig med ett seriöst ansikte.

Jag kände genast att mitt hjärta började pumpa tre gånger snabbare. Rysningar fanns över hela min kropp. Jag ville få veta allt på en gång. Vad är det han tänker säga? Handlar det om oss? Jag hann inte svara på mina frågor när han började prata igen.

-Shilan jag har något väldigt viktigt att säga till dig. Jag hoppas att du accepterar.

Jag svalde mitt eget saliv, jag trodde inte jag skulle öveleva, Eller vänta tänk om han skulle fråga chans på mig, jag log för mig själv men tänkte efter vad jag sa , jag slog ett mentalt örfil, Nej Shilan tänk inte dumheter nu. Du får inte vara för optimist nu.





Shilan jag gillar... 







Vänta där är hon,  L I S A hörde jag honom säga i slowmotion



Vänta... sa han just L I S A, mitt värsta fiende, hon som alltid har mobbat mig, hon som har tagit allt ifrån mig. Hon...

Mitt hjärna blev Blankt, mitt hjärta pumpade tusen gånger snabbare och jag kände tårarna komma fram när som helst men jag höll de för mig själv för att jag ville verkligen verka som en stark människa men jag kunde tyvärr inte hålla fram all min sorg och då släppte jag fram de första tårarna som rann ner för min kind, ner för min haka och till slut till min krossade hjärta som var i tusen bitar.

Han märkte att något vad fel med mig för han hörde mig sniffa, han vände sig om och när han såg mina tårar kramade han genast mig och frågade mig vad som hade hänt.

-Jag är så glad för din skull, du vet att jag är väldigt känslig och gråter för allt. Jag är så glad att du hittade någon du kan älska sa jag med ett krossad leende. Jag.. måste gå på toa om du ursäktar mig, Sa jag och släppte mig loss från hans armar. Och jag sprang så fort jag kunde till den närmsta toan som fanns, jag såg väldigt suddigt för mina tårar var i vägen. Jag mumlade massa saker som inte kunde höras.

Jag var så feg att jag inte kunde säga mina riktiga känslor till honom, Varför var jag så feg? Varför hatade mig ödet så mycket. Värför blev jag kär i min bästa vän? Jag fick en skjutning eller bättre sagt en kärlekssjuktning som både dödade mig och dödade mitt hjärta.

Jag tvättade mitt ansikte för femte gången, men det funkade inte alls , jag hade fortfarande mina fula röda ögon som blev stora pluppar. Så för att mina vänner skulle inte göra så mycket drama släppte jag mitt hår och försökte gömma mitt ansikte med mitt hår. Jag såg mig i spegeln en sista gång och gjorde ett fejk leende, ingen skulle märka att jag var ledsen jag hade ju alltid ett stort leende i ansiktet eller det var vara jag som försökte tro på det där lögnet.

Skolklockan ringde så jag gick till mitt lektion som var matte, herregud vad livet älskade mig asså. Jag gick in i klassrummet och hittade mitt plats bredvid den stora frönstret och fick syn på Ten som pratde och skrattade med sina kompisar men ingen Taeyeon syntes till. Vilken lättnad tänkte jag. Efter det som hände ville jag inte få veta något om den där tjejen. Jag tittade bara på Ten och tänkte på hur han kunde göra mig glad när jag var ledsen, hur jag lyckades falla för honom. Jag var så inne i mina tankar och kollade på Ten att jag inte märkte att någon ny person hade börjat i min klass och skulle göra mitt liv upp och ner.


Rättad 11/02-2020

Det var allt Shilli jag var tvungen att göra den liten för att det andra måste hänga ihop med det här! Puss hoppas du gillade den. Vänta på nästa det blir



















DRAMAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! MED MARYAS RÖST



and Drama is the Karma or was it Karma is a Bitch , we will see.....

♡Donde viven las historias. Descúbrelo ahora