Vi hade bott där i en vecka nu.
Vi har fixat i ordning allting och det blev jätte fint!
Klockan var 08:00 och dom var uppe för att Kayle och Noel skulle komma till os och sova här.
Det skulle vara kul för vi skulle ha en fest i kväll.
Där: Petra, Catia, Kalle, Chrille, Felix, OMAR, Eliza, Elin, Hanna, ogge och massor mera som jag knappt kände för det var Oscars kompisar och kompisars kompisar!
~men AJA~
Jag gick up för att kunna göra te och några smörgåsar.
Jag ropade på Oscar och frågade henne om han ville ha lite frukost.
Han kommer ner och ger mig en liten morgon kyss på halsen och på munnen!
Vi kanske skulle berätta för våra föräldrar, men vi väntar längre för vi vill inte att dom ska blir arga och så, så vi försöker vänta tills dom skils eller göra slut eftersom dom ska gifta sig om typ två veckor och jag och Oscar kommer vara så finna.
För vi ska vara som ett litet brudpar också!
~efter frukosten~
Vi gick till soffan och kolade på "fire and ice" och jag satt i hans knä på sniskan, vi började hångla som vanligt och sen så hörde vi att Noel och Kayle kom in.
Dom vet om os, så dom blev inte så förvånad att vi hånglade.
- Hej tuterduvorna, sa Kayle och Noel i en stämma och börja skratta.
-hahahah hej, sa vi i stämma också!
- mamma och pappa ska flytta till Thailand igen och jag får stanna om jag kommer får bo hår? Snälla vill verkligen inte flytta tillbaka till Thailand.
Snälla snälla snälla, sa Kayle
- tar det lugnt, så klart du får eller hur Oscar?, sa Olivia
- ja gumman, sa Oscar
Vi har ju 2 extra rum! Så Noel om du får kan du får ta ena rummet om du vill?
-ja gärna, sa Noel!
Kommer mera sen...
Förlåt att jag är så dålig på att upptatera!