Kazaljka na satu se polako primiče broju 3, dok se svetla u zgradi polako gase. Lola, naslonjena na crveni fijat, sa strpljenjem čeka da se ugasi svetlo u sobi u koju je kročila pre tačno 11 godina, nesvesna toga da je ta noć promenila tok njenog života. Priseća se i nervoze koju je imala tu veče samo zato jer je mislila da je to poslednji posao koji je uradila za Crnog. Ni dan danas ne može da razume sebe i svoju tadašnju naivnost koja joj nije nikako priličila, samim tim jer je godinama bila društvo kriminalaca.
Dok vreme lagano ide svojim tokom, Lola se priseća i trenutka kada je odustala od svoje osvete. Pre godinu dana je saznala da je Dušanov sin postao siroče i smatrala je to znakom sudbine da treba na kratko odložiti svoju osvetu i nije se pokajala. Saznala je da je Dušanovo ubistvo bilo naručeno, pa je brže-bolje njegovog sina Strahinju uzela pod svoju zaštitu. Prvi korak zaštite je bilo menjanje imena što je njenu dušu činilo srećnom: nije nikad više morala izgovarati ime koje mrzi i zbog kog je ostala uskraćena istinske majčinske ljubavi. Dala mu je ime Miloš, smatrajući da će makar Dušanov sin imati hrabrosti koja je njemu u mnogim trenucima falila, a bila je glavna karakteristika osobe koja je Lolin život platila svojim.
Nekoliko meseci nakon usvajanja i prilagodjavanja na novog člana porodice, Uroš je dobio neočekivani poziv iz Barselone: Tea je tražila od njega da joj proda kuću na Fruškoj gori koja je pripadala Mariji. Iako je Uroš bio voljan da je pokloni, Tea je zahtevala čist račun jer je smatrala da nije zaslužila da dobije kuću besplatno.
Kad je transakcija bila obavljena i sva papirologija završena, došao je i dan njenog povratka. Lolino srce je pretilo da otkaže onog trenutka kada je javljeno da je avion sleteo, a sat vremena kasnije je bila sigurna da je umrla jer nije mogla verovati da će doživeti da je opet grli njena drugarica. Teina ćerka ni malo nije podsećala na Miloša: jedina osoba koja je ličila na Miloša je bio Tein muž Dijego. Tih dana se vino najviše pilo. Bilo je potrebno samo dva dana i dve neprospavane noći da se jedna decenija prepiča i ponovo proživi, a isto toliko da se obnovi prijateljstvo koje nikada nije bilo ni prekinuto, već samo malo oslabljeno. Lola je te noći saznala i da je njena drugarica izgubila strah od igala: na Teinoj butini, malo iznad ožiljka se nalazila tetovaža ispisana ćirilicom: „Moja je osveta, ja ću vratiti“.
Mesec dana kasnije je saznala da ima još jednu zajedničku stvar sa Teom: želja za osvetom osobi koja još svoju kaznu nije dobila. Prvobitni plan je izmenjen iz korena, jer je Tea želela da prvi i poslednji put ona bude mamac jer Lukić poznaje Lolu. Nikad nije video Teu, što im je bila velika prednost. Njegov dug će ona naplatiti, jer je njoj bio i najveći dužnik.
11 godina kasnije, dve prijateljice su bila na istom mestu ali u zamenjenim ulogama.
11 godina kasnije, našle su se na onom početku začaranog kruga koji je označavao početak kraja života kakvog su poznavale.
11 godina kasnije, Lukić nije promenio ni delić svog karaktera i ličnosti, dok su njegovi dželati bile dve potpuno različite žene u odnosu na devojke koje su bile kada su se nalazile na ovom mestu pre 11 godina.
11 godina kasnije, omamljivač nije kasnio sa dejstvom a Tei ruka nije zadrhtala ni nakon 5 ispaljenih hitaca u grudi čoveka koji je srušio njen svet.
Par minuta kasnije, izašla je iz zgrade sa punom torbom para koja se nikako nije uklapala u njen stajling. Nijedna reč nije razmenjena izmedju njih dve sve dok Tea nije stavila torbu u gepek i rekla: „Idemo, čekaju nas muževi.“
________________________
Nakon toliko vremena, napisah epilog ove priče.
Neizmerno vam hvala što ste je pročitali i time omogućili mojim likovima da ožive.
Bilo mi je teško napisati epilog jer sam nekako rasla uz ovu priču i ona je moj prvenac, pa samim tim sam sve više odlagala kraj, ne želeći da se ova priča završi.Nadam se da vam je bilo zanimljivo čitati i da ste razumeli sve što sam želela reći.
Hvala do neba na podršci.
Ovaj epilog označava kraj priče (neće biti delova ni nastavaka), ali isto tako označava i moj povratak na Wattpad.
Keti
YOU ARE READING
Do poslednjeg daha 🔞 (Završena)
RomanceČuo sam njen kikot koji joj se oteo iz usta i pogledavši njen profil, primećujem da ne shvata za ozbiljno moju dominaciju. "Mirna." -Naredio sam i udario je po zadnjici, na šta je ona zaustavila smeh i glasno uzdahnula. Lagano sam prešao po mestu gd...