Színpadon:A HOMOFÓBOK

1.5K 105 29
                                    

Halisziamizucső.
Nos...tudom,csak most mentem el de visszajöttem,mert hát...unalmas az életem.Szóval itt vagyok gyermekeim,és ebben a részben nem másról lesz szó,mint a homofóbiáról.Jogos a kérdés,miért nem inkább a jó dolgokkal foglalkozunk?Azért,mert magyarországon ez egy akkora probléma,hogy szeretném,ha lenne egy közeg ahhol ez nem tabu.
Tehát hölgyeim,és uraim,
mai díszvendégeink nem mások, mint az oly sokak álltal ismert(hát vagy nem)  HOMOFÓBOK.

Naszóvalháthogy.Kik is azok a bizonyos homofóbok?(amúgy ki találja ki ezeket a hosszú szavakat?)
Egyáltalán a homofóbia egy tényleges fóbia?Nem.Gyakorlatilag,a homofóbia nem az.Közelebb áll az antiszemitizmushoz,vagy a rasszizmushoz.Mert én  elhiszem,hogy van olyan illető,aki pánikrohamot kap egy szívárványos zászló láttán,de ez többségében nem jellemző.Ezek az emberek sokszor nem csak az LMBTQ+embereket utálják,hanem mindent.Mint az agresszív kismalac.Csak itt ,az a különbség,
hogy az agresszív kismalac álltalában nem okoz nyolc napon túl gyógyuló sérülést senkinek.(és én ilyenkor azt hiszem,hogy vicces vagyok.pedig nem)
Senki nem születésétől fogva homofób.Sokat számít a környezet amiben felnő,mert az számunkra a  természetes,amit napi szinten látunk.A család felelőssége amúgy,hogy egy elfogadó,és egy kellőképpen nyitott,vagy egy homofób szűklátókörű embert nevel fel.
És hogy mi a homofóbok célja?
A válasz egyszerű.Az,hogy ne legyenek melegek.Egy sem.Mert az,hogy "nekem semmi bajom a melegekkel,csinálják csak a dolgaikat a négy fal között"  nos,talán nem mondok újat,de ez egy megveszekedet#^$^&*&&**.
Szerintük a jó meleg,az nem meleg.Vagyis a jó buzi,az nem buzi.És az,hogy egy buzinak jó napja vagy ha nagyot mondok élete legyen...pff az egyenesen felháborító.
Amúgy sokakban felmerül a kérdés:
A melegek lehetnek-e homofóbok.
Megsúgom,de ne add tovább...
Lehetnek.Számtalan példa van rá,de én csak kettőt fogok ezek közül megemlíteni.
Az első nem más,mint az INTERNALIZÁLT HOMOFÓBIA.Ez annyit tesz,hogy te pontosan tudod magadról,hogy meleg vagy,de a neveltetésedből adódóan azt is tudod,hogy ez bűn,esetleg betegség(zárójelben megjegyezném,hogy nem az).Ez egy masszív öntudathoz társul,és te esetleg úgy élsz nemi életet, vagy élsz párkapcsolatban,hogy úgy gondolod,ez bűnös.MIVAAAN?
Ebből három módon lehet kijönni:
A hatórási ima után hazaérsz és egyszerűen felkötöd magad.(tudom túl durva,nem is javasolnám ezt a lehetőséget,mégis,mivel sokan ezt választják :c nem hagyhattam ki a felsorolásból.)
Rájössz,hogy ez egy baromság,és úgy élsz tovább,hogy nem gondolod magad bűnösnek,ezzel megkeserítve a saját,valamint alkalmi,vagy állandó partnered életét.
Vagy kellő mértékű kognitív disszonanciával ( komolyan.Ki találta ki ezeket a szavakat?)leéled az életed.
És ez tényleg létezik.Szörnyű lehet,hogy azt gondolod,hogy amit csinálsz az rossz,de nem tudsz rajta változtatni.Nem csoda,hogy annyi ember dönt végül az öngyilkosság mellett.
A másik ilyen homofób meleg cucc,az nem más,mint mikor csak azokat a melegeket itéled el,akik nem a te kasztodba tartoznak a meleg szubkultúrán belül.Tehát csak az a normális akit te ismersz,és ha tegyük fel sokkal maszkulinabb,vagy feminimebb férfi létére,az már buzis.
És a homofóbokat is lehet ám több fajtára bontani.Még mindíg lehet,pedig már elfáradt a kezem az írástól.Ahj...
Hobby homofóbok:nos ők azok,az álltalában nagyon egyszerű emberek,akik a melegekkel kapcsolatos mondandójukat úgy kezdik,hogy:
"Nekem nincsen semmi bajom a melegekkel,DE..
És végződhet úgy,hogy:
...a négy fal között azt csinálják amit akarnak,de én nem akarom látni
És úgy is,hogy:
Egy magnummal szeretném szétlőni a fejüket egy fehér fal előtt.
Ők azok az emberek,akiknek a facebook képe egy virág, vagy pillangó,rajta valami kellemes idézettel.
Különleges képességük:Hogy remekül tudják felbaszni minden olyan létforma agyát,mellyel képesek kommunikálni,és melynek van agya.
Partizánok:
Nos ők azok akik képesek az ország másik végéből ideutazni,csak azért,hogy nézhessék ahogy elvonul a szivárványos menet,dobálhassanak jobb esetben tojással,rosszabban kővel,és mindeközben a rendőrökkel fogócsázhassanak.És hogy miért?Miért ne?
Nem az határozza meg az énképüket,hogy mit szeretnek,hanem,hogy mit utálnak.És sokmindent utálnak.Vagy jobb ha azt mondom bármit,ami kicsit is kívül esik a konfortzónájukból.És mivel ők álltalában igen szűk látókörű emberek,minden kívül esik.
És ha a testi erejük és felépítésük egyenlő a nullával,akkor ők azok az emberek,akik a gép előtt kommentelik,hogy"ti mocskos buziiiik"és igérgetnek hamis dolgokat.Hogy hol és mikor fognak összeverni stb.:
Különleges képességük:Könnyen okoznak nyolc napon túl gyógyuló sérülést,ha rosszkor vagy rossz helyen.
Vezetők:Na ők azok a társadalom élén álló személyek-például politikusok-akik nem a saját véleményüket hangoztatják,hanem azt amit a nagyérdemű hallani akar.
Különleges képességük:Mivel sok ember hallgat a véleményükre,ezért képesek sok százezer életet is tönkretenni egyetlen megnyilvánulásukkal.
Manipulátorok:ők a leg "veszélyesebbek".Ők azok,akik bármit képesek feladni,csak azért,hogy az LMBTQIAP+ közösséget a földel tegyék egyenlővé.
Különleges képességük:Hogy olyan orvosilag már régen megcáfolt tényekkel próbálnak lelkileg gyenge embereket meggyőzni,melyeket már megcáfoltak.(egy költő veszett el bennem igaz?De nem írom át.Nem ám:D)Például a politikusok nekik köszönhetően utasítják vissza a meleg örökbefogadást,és a melegházasságot.
Maradt még egy érdekes kérdés:
Vajon kik azok akikről azt gondoljuk,hogy homofóbok,annak ellenére,hogy a homofóbiához,az ég világon semmi közük nincsen?
Például miért lenne homófób az aki,aki nem sokat tud az LMBTQ fogalmakról,emberekről,szokásokról stb.:Ezek az emberek csak tudatlanok.
Vagy attól,hogy valaki meleg,de ez nem látszik rajta,nem mutatja ki,még nem homofób.
Az sem homofób,aki nem szeretné szétkürtölni a maga kis vidéki zsákfalujában,hogy fia/lánya meleg.Ezt ő azért teszi,hogy megvédje a fiát/lányát,és úgy álltalában a családját,a negatív kritikától.
Az sem feltétlenül homofób aki homofób dumát tol.Ez is lehet az információ hiány miatt.Mert ő azt hallotta,hogy....

Ahhoz hogy ez a fejezet létrejöhessen sok köze volt Olivérnek,aki egyébként you tube on tevékenykedik Stíler néven.

Ahhoz hogy ez a fejezet létrejöhessen sok köze volt Olivérnek,aki egyébként you tube on tevékenykedik Stíler néven

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ennyit sikerült.Amúgy arra gondoltam,lehetnének ilyen sztorizgatós részek.Ezekben a részekben,én is mesélhetnék,hiszen furcsa lehet egy idegen írását olvasnotok,ti is magatokról a kommentek álltal,és olyan is lehetne,hogy egy adott személy életét mesélném el.Tudjátok,ez a könyv nem csak másnak,hanem nekem is segít.Itt önmagam lehetek,nincsenek társadalmi normák,sem rámnehezedő elvárások.Csak ti,és én.Sziasztok,és remélem találkozunk még.

                                    Szeretettel:Blue

LMBTQ+ útikalaúzDonde viven las historias. Descúbrelo ahora