Rozhodnutí!

36 1 0
                                    

Moc sem toužila o místo v týmu.Jeden den mamka přijela domů až devět večer.Bylo mi to divné normálně přijíždí kolem šesté.Když přijela říkala že má pro mě něco.Moc mě zajímalo co to je.Byla to hůlka!Měla sem ohromnou radost.Byla sem tak šťastná.Mamka říkala že se půjdu na jeden trénink a tam zjistíme jestli mě vezmou nebo ne. Dlouho před tím sem cvičila učila jsem se jak s hůlkou točit a jak pochodovat atd. Začátky byly těžké a já měla celou ruku zmodřincovanou. Ale pak sem se zlepšila.Mela jsem ze sebe radost.Byla jsem docela dobrá 😂.Dokonce sem koukla na video kde byla sestava holek z týmu. Věřte nevěřte já se jí sama naučila asi ne celou už si to nepamatuju ale myslím že sem se naučila tak půlku. Měli skladbu na písničku Olimpia a já si ji pořád pouštěla. Ani si nepamatuju celý název té písničky a už ji asi nikdy neuslyším. Nu což, třeba ji někdy ještě uslyším.😂😂 No nic pryč od písniček zpátky k příběhu.😂Pořád sem si tančila ten kousek co jsem uměla a byla sem neskutečně šťastná protože jsem něco uměla.Ale pak přišel den kdy jsem měla jet na první trénink.

Tohle byla taková další malá kapitola. Doufám že se vám líbila . O mém prvním tréninku napíšu v další kapitole. A že sem to já ,tak se znova omlouvám za chyby v textu. Děkuji za pochopení. Do komentářů můžete napsat váš názor atd...😂😂

Život mažoretkyKde žijí příběhy. Začni objevovat