Uběhly čyři roky (bylo mi devět). Jednou na jaře jsem byla venku s kamarádkou a mamka mi zavolala(ano měla sem mobil ale byla to malá krabička) že jí volala mamka mě nejlepší kamarádky. A že mají u tělocvičny vystoupení s mažoretkami a jestli se nechceme přijít podívat. Samozřejmě že jsem šla. Když jsme přišli na místo, tak jsme museli chvíli čekat protože před mažoretkama vystupovala nějaká dechovka. Ale pak šli na řadu holky. Byly dobré a já toužila být jako ony. Potom nastoupili starší holky které byli ale v týmu s nima ale mažoretky jsou rozděleny podle věku do teamů. A to bylo teprve něco byly tak úžasné a já s nadšením tleskala. Poté vystoupení zkončilo. Čekali jsme na moji nejlepší kamarádku a její mladší sestru než se převlečou do svého normálního oblečení a šli jsme domů. Bavila jsem se s mojí nejlepší kamarádkou(Eliškou) a najednou sem zaslechla rozhovor tety a mamky. Teta říkala že budou přibírat nové členky do teamu. A jestli bych s holkama nechtěla chodit na mažoretky. Rozzářila se mi má očka. Byl to můj sen. Ale mamka řekla že neví. Okamžitě mi spadl úsměv z obličeje. Moc jsem si přála být mažoretka. Moc sem mamku prosila a tak si to mamka rozmyslela a rozhodla že.....
Tak další kapitola je hotová doufám že se líbý a opět se omlouvám za chyby.Také se omlouvám za test není tučně napsaný jako v předešlé kapitole ale když sem dopsala tak se mi to sklo a najednou to bylo tohle písmo a mě se to nechce celé předělávat snad nevadí jak myslíte že. moje mamka rozhodla???☺
ČTEŠ
Život mažoretky
RandomPříběh vypráví o mém životě jako mažoretka. Mažoretky stále dělám ale napadlo mě napsat o takovém mém příběhu ❤