Další týden na tréninku nám řekly co budeme mít za sestavu. Budete mít něco pomalejšího protože malé holčičky nezvládají zatím rychlé písničky. A tak sme se rozhodly pro malou mořskou vílu. To už si že mě dělají prdel nebo co!? Rychlr mi proběhla tato věta v hlavě. Pustili nám písničku která se mi absolutně vůbec nelíbila ale musela sem to vydržet. Svůj názor na písničku se nikomu radši neříkala aby nebyly problémy. A tak jsme začali.
Začátek bude holky stejný jako u předešlé sestavy ano? Jestli se ptáte proč tak je to kvůli tomu že to jde skvěle do skladby.
Chvíli jsme cvičili a na konci tréninku jsme si zahráli hru. Dělali jsme to i normálně. Například taková ta hra s rybičkami .😂
Nakonec přišli poslední rodiče a my jsme mohli jít domů.
Konečně domů! Změnili nám skladbu na nějakou malou mořskou vílu! To je strašný! Mluvila jsme s taťkou v autě.
Ale to zvládneš, zasmál se taťka nad větou kterou jsme ještě pár sekund zpátky ze sebe vydala.Jelikož bydlíme v malé městys nedaleko Batelova, bylo jasné že jsme ani ne za 5 minut byly doma.
Vše jsme řekla postupně mamce a uražená z toho co se stalo na tréninku jsme se svalila na postel.
Tak to by bylo pro tuhle menší kapitolu vše. Budu vám vděčná za každý váš hlas a jelikož bych to nebyla já tak...omlouvám se za chyby a ahoj🖤😂
ČTEŠ
Život mažoretky
RandomPříběh vypráví o mém životě jako mažoretka. Mažoretky stále dělám ale napadlo mě napsat o takovém mém příběhu ❤