Časem jsem si začala zvykat na naší "úžasnou" skladbu kterou jsem tak "milovala".
Každým tréninkem jsme postoupili dál. Až jednou jsme ji dokončili. Teď už zbývalo nacvičit jen příchod a odchod.
Tak holky jelikož máme v týmu malé holčičky...tak jsme se rozhodli nástup ponechat bez hudby.
Ummmmm...všechny jsme si povzdechli páč jsme se těšili na hudbu kterou jsme měli dostat. Jenže nedostali.
Ale no tak holky, to přežijete. Nic méně ten nástup prvně musíme vůbec nacvičit. Takže první půjde v řadě jako kapitánka Eliška pak Monička, Viki, Anežka , za ní Kačka....Postupně takto Jana odříkala jména všech holek a my se postavili ve správném pořadí do složen řady.
Za chvilku jsme měli příchod nacvičený páč to nezabralo moc času.
Ale nehorázně mě stále štvalo to že nemáme hudbu. Ale nemohla jsme s tím nic udělat. A tak jsem to časem nějak překousla.
Na další trénink jsem se nehorázně těšila páč jsme si měli vyzkoušet naše kostýmy. Tak straně jsem se těšila!
Což mě ale brzy trochu přešlo...Co to jako je!? V hlavě mi proběhla tato věta. Samozřejmě jsem ji nemohla říct nahlas páč to by byl vážně špatnej nápad. Šaty byly tvarem krásné. Měli jsme k nim lodičku ( čepička) a rukávky které nám sahaly po lokty. Až na to, že byly celé růžové!
Eli já ti závidím. A proč mi závidíš? No protože ty aspoň máš na těch šatech černou.
Eliška totiž jako kapitánka měla trochu odlišné šaty. Krajku na sukni měla černou. Na čepice měla černý kvítek a rukávky měla též černé.
Nehorázně mě to štvalo.
Ale i tak jsem byla nadšená protože na kostýmek jsem se tak či tak strašně těšila. A byla jsme za něj i přes to že byl kýčovitě růžový ráda. Hned jsem si ho teda vyzkoušela a byla jsem šťastná.Doma jsme si ho opět nasadila na sebe a ukázala se mamce. Taťka jsi mě natočil při tom jak točím v kostýmu hůlkou. A mám ponětí že ještě dnes to bude mít někde v galerii. Po chvíli jsem si všimla že mamce stéká slza po tváři.
Proč brečíš mami? Jsme dojatá...jsi překrásná a já jsem na tebe pyšná.
Obejmula mě a já ji také...Tak to by bylo pro dnešek vše. Budu vděčná za každý váš hlas a opět se omlouvám za chyby..tak ahojky😂🖤
ČTEŠ
Život mažoretky
CasualePříběh vypráví o mém životě jako mažoretka. Mažoretky stále dělám ale napadlo mě napsat o takovém mém příběhu ❤