დაწყება

30 1 0
                                    

2 წლის წინ.....
-რა სუფთა ჰაერია...-თქვა მინსომ
-იმედია ხვალ კაი ამინდი იქნება-ვთქვი მე
ჩვენ მივედით მინსოს სახლამდე და შევამჩნიე რომ კარი ნახევრად ღია იყო-მინსო კარი ღია რატოაა?-ვკითხე და თან გავხედე
-არვიცი ალბათ დედა სადღაც გავიდა-თვითონაც მხრები აიჩეჩა.
ჩემმა ცნობის მოყვარეობამ მაიძულა სახლში შევსულიყავი და დამეთვალიერებინა იქაურობა,მინსო უკან მომყვებოდა   ფრთხილად, ჩუმათ. მის შეშინებულ სახეზე ჩამეცინა.სახლში ჩუმათ შევედით. სამზარეულოს კარი სწრაფად გავაღე მინსოს ჩუმათ ვუთხარი-არავინა აქ...აქ დამელოდე,დანებს ავიღებ მაინც ყოველიშემთხვევისთვის.-შევედი დანები  ავიღე, ჩვენ გადავწყიტეთ სხვა ოთახებიც გვენახა,პირველი ოთახი მინსოს მშობლების იყო კარი გავაღეთ...ადგილზე გავშეშდი, მინსოს ყვრილი უნდოდა...ძლიერად ჩავეხუტე შემოვაბრუნე რომ ეს ყველაფერი მეორედ არ დაენახა...მინსოს დედის გვამი ეგდო წინ სისხლში ამოსვრილი,გათეთრებული...გალურჯებული...
ოთახის ბნელი კუთხიდან გამოვიდა ადამიანი სულ შავებშია,სახის გარჩევაც არ შემიძლია...მხოლოდ მის მოსაცმელზე  მიმაგრებული ემბლემა ბრწყინავდა მთვარის შუქზე.
-დროზეე!!! გავიქეციით!!!-მინსოს ხელი ჩავკიდე და სახლიდან გამოვედით...უკან გავიხედე მინსო არ ჩანს...ხელახლა შევედი სახლში
სასტუმრო ოთახში დავინახე მკვლელი ახრჩობდა მინსოს.
ვინ მისცა მას უფლება ჩემი მეგობრისთვის ზიანი მიეყენებინა? ზურგზე შევახტი და ცემა დავუწყე მინსო საშინლად სწაფად სუნთქავდა...ხელი ჩამჭიდა და სახლიდან გამათრია. შოკიდან ვერ გამოვდივარ, მინსოს ეტყობა რომ ის უფრო ცუდ დღეშია ვიდრე მე ცოტახანი ასე გაშეშებულები ვიდექით შემდეგ ვუთხარი- წამო წავიდეთ.ჰოსოკთან.ის დაგვეხმარება- არ  მახსოვს ჰოსკთან როგორ მივედი. მის სახლიდან პოლიციას დავურეკეთ.
---------------დასასრული----------------
მადლობა!

ჩვენი უცნაური ისტორიაWhere stories live. Discover now