მკვლელები

17 1 0
                                    

შემდეგ დღეს
მინსომ გამაღვიძა რომ წავსულიყავით პოლიციელებთან.მივედით...დასაკით, ოთახში დაგვსვეს 2-3 საათი კითხვებს სვავდნენ. ამის შემდეგ დეტექტივმა შეგვატყობინა:
-სამწუხაროდ არ გვაქვს უფლება გაგიშვათ, მტკიცებულება უნდა გვქონდეს იმისი რომ ეს თქვენი ნახელავი არაა. იმიტომ რომ ყველაფერი თქვენს წინაამღდეგა.
-რა მტკიცებულება!? რა ყველაფერიი ჩვენს წინააღმდეგაა?!!!-გავვოცდი
-დანები რომლითაც ქალბატონი მინსოს მშობლები იყვნენ მოკლულები,ვიპოვეთ თქვენი თითის ანაბეჭდები.
-მე არ მომიკლაავს ისინი!!! გეშლებაათ!!!!-მინსო წიოდა,ტირილის იწყებდა-ვინ ხართ რომ ჩემი მშობლების მკვლელობა ასე დამაბრალოოთ!!!!
-მართლაც ბატონო დეტექტივო შვილს აბრალებთ მისი მშობლების მკვლელობას??!!ამაზრზენობა!! თუნდაც ჩვენ რომ ვიყოთ მკვლელები გვამს და დანებს საერთიდ გადავმალავდით!!და პოლიციას საერთოდ არ ვეტყოდით!!-დეტექტივმა თვალებ მოჭუტულმა შეგვხედა
-შეიძლება თქვენ მართლები ხართ მაგრამ მე სიტყვის არ მჯერა,მტკიცებულება მჭირდება.
-კიბატონო,მტკიცებულებს გაჩვენებთ-მე ამოვიღე ტელეფონი და ვაჩვენე ფოტო რომელიც შემთხვევიდან 10 წუთით ადრე იყო გადაღებული-როგორც ხედავთ აქ თარიღიცაა და დროც! ახლა გჯერათ ჩემი?
-ეს ძალიან კარგი მტკიცებულება...კარგით გაგიშვებთ მაგრამ პირობა მომეცით რომ ქალაქიდან არ წახვალთ სანამ ყველაფერს არ დავასრულებთ.

ჩვენ დავბრუნდით სახლში...ჰოსოკმა მცხარე რამიონი მოგვიმზადა,გემრიელათ მივირთვით
-ჩემი ტანსაცმელი მჭირდება ეს უკვე აღარ ვარგა-მინსომ სიჩუმე დაარღვია
-თუ გინდა მე მოვიტან-ვუთხარი მე და გავხედე...
-წამოგყვები თუ გინდა მაინც არაფერს ვაკეთებ-დიალოგში ჰოსოკიც ჩაერთო
-მადლობა იუნა!! შენც მადლობა!!-ღიმილით თქვა მინსომ
-კაი ვჭამოთ და წავიდეთ
5 წუთის შემდეგ
მე და ჰოსოკი მანქანასთან ვართ,მინსოს სახლამდე მივიყვანე.
სახლის ეზოში რომ შევედით დავინახე სახლი სავსე იყო ქაღალდებით და ზევიდან დიდი ასოებით ეწერა "მკვლელები".
ამან მე გამაოცა...ადგილზე გავიყინე.
ჰოსოკმა ხელი ჩამჭიდა,მისმა თბილმა ხელმა გამათბო.
-ნუ აქცევ მათ ყურადღებას,მათ ხომ სიმართლე არ იციან....წავიდეთ?
თავი დავუქნიე თანხმობის ნიშნად,სახლში შევედით მინსოს ტანსაცმელი ჩავალაგეთ ჩემოდანში და უკან დავბრუნდით.

სახლში დაბრუნებისას მინის სერიოზულად დაველაპარაკე და ჩემი აზრი გავუზიარე რომ საუკეთესოა რომ ეს ადგილი დავტოვოთ და სხვა რაიონში წავიდეთ.რომ არანაირი პრობლემა შეგვექმნას ბიძაჩემი იშვილებს მას როგორც მან მიშვილა მე...
ჩვენ დავემშვიდობეთ ჰოსოკს და ახალი სახლისკენ წავედით.
ყველაზე მეტად ეხლა რაც მაწუხებდა და ჩემი თავიდან არ ქრებიდა იყო კითხვა....რატო მინსოს მშობლების მკვლელს ჰქონდა კურტკაზე ჩემი ოჯახის გერბი?
-------------დასასრული----------
მადლობა!

ჩვენი უცნაური ისტორიაTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang