*3 დღის შემდეგ*
ისევ იმ ოთახში ვიყავი...თაბრუმეხვეოდა.... გამახსენდა რაც მოხდა...ოთახში არავინა.
მე ჩავედი პირველ სართულზე, სასტუმრო ოთახიდან ლაპარაკის ხმა მესმოდა.
-შენ და იუნას ჩხუბი უნდა გასწავლოთ,იმიტომ რომ თქვენი ცხოვრება სახიფათო გახდება....მითუმეტეს როცა სხვა ბანდის მგლები გაიგებენ შენზე.
შევედი სასტუმრო ოთახში და ყველამ მე მიყურებდა.
-იუნააა!!!!შენ გაიღვიძეე!!!-ის გამოიქცა ჩემთან...მაგრამ მე ერთი ნაბიჯი უკან გადავდგი....არვიყავი მზად...მეშინოდა...
მინსოს თვალები ცრემლებით აევსო,მაგრამ თავი შეიკავა.
-დაჯექი,უნდა ვისაუბროთ-მითხრა უბინმა-ვიცი რთულია მაგრამ როგორც ნახე მინსო მგელია...
-რა?საიდან?როგოორ?-ვიკითხე
-საქმე იმაშიააა...-დაიწყო უბინმა მაგრამ მინსოსმ შეაწყვეტინა
-რომ მე ადამიანი მოვკალიი!
-რა გააკეეთე?!-გაიცებული თვალებით ვკითხე
-ის მკერავდა...ზედმედებშიც გადადიოდა უკვეე!!რა მექნააა!!
-არ უნდაა მოგეკლააა იგიი!!-მინის როცა გავხედე უკვე ტიროდა მეც თავი ვეღარ შევიკავე...
-ვიცი...ვიცი......მე სპეციალურად არ გამიკეთებიაა...! ის კარადას მიეჯახა და რკინის ქანდაკება არვიცი რაღაც ჩამოვარდა და დაეცა თავში...სასწრაფოს გამოძახება მინდოდა მაგრამ დავურეკე უბინს, სანამ ის მოვიდოდა მე გავიქეცი...არც კი ვიცი სად მივდიოდი უბრალოდ ჩემს ტანს ვემორჩილებოდი...სკოლასთან ახლოს რომ ტყეა მანდ შევედი...მერე არ მახსოვს.
ყველა ჩუმად იჯდა...მე მივუახლოვდი მტირალ მინის და მთელი ძალით ჩავეხუტე- დღეიდან და სამუდამოთ შენთან ვიქნები და დაგიცავ.
-მიხარია რომ ყველაფერი ასე კარგათ დამთავრდა-თქვა უბინმა-ეს ლიზაა ისიც ადამიანია,ასე მგონია ერთმანეთს კარგათ გაუგებთ.
-მოიცა....ლიზას გარდა დანარჩენები მგლები ხართ?
-ნუ კი...
-გასაგებია...მე იუნა ვარ-ლიზას ხელი ჩამოვართვი და მის გვერდით დავჯექი.
-ლიზა შენი მასწავლებელი იქნება-უბინი უკვე სერიოზული სახით მიყურებს-რომ ჩხუბში უფრო თამამი და ნავარჯიშები იყო. რადგან უკვე მგლებთან ხარ...პრობლემები გექნება.
-კარგიით!ეხლა ცოტახანი დავისვენოთ-წამოხტა მინი
ყველა დავიშალეთ...
ვიღაცამ გამაჩერა, შევხედე და ეს ბაო იყო
-მგონი რაღაც გაქვს სათქმელი...-მომიახლოვდა და კედელთან დამაყენა-ბოდიში უნდა მომიხადო იმის გამო რომ ძაალიან ცუდ ადგილში ამომარტყი
არ დავნებდი...მივუახლოვდი და ყურში ვუთხარი-ბოდიში მაგრამ ყველაფერში შენ იყავი დამნაშავე...
ბაომ უფრო ძლიერად მომიჭირა ხელი
-ბაო,რას აკეთებ?
ფეხის ხმაზე ხელი გამიშვა...ოთახში უბინი შემოვიდა...საიდან მიხვდა? ნუ რა თქმა უნდააა ბაო მგელიააა და კილომეტრებშიიი იგრძნობს უბინის სუუნსს!!
უბინისთვის რაღაც უნდა მეთქვა:
-უბინ,შეიძლება ვილაპარაკოთ?
-კი რა თქმა უნდა
ეზოში გავედით...
-რაზე გინდა საუბარი??
-უბრალოდ,არ ვიცი როგორ მოვიქცე
-რას გულისხმობ?
-მინსო...არვიცი როგორ დავეხმარო...!
-პირველ რიგში უნდა იცოდე ვინ ხარ...შენ ყველაზე ცნობილი მონადირეების ოჯახიდან ხარ...მგლებზე მონადირეები..როცა შენ შენი ამბავი მომიყევი და ბებიაშენზე მითხარი კიმ მიშელზე, უკვე ვიცოდი ვინც იყავი-ღრმად ჩაისუნთქა-როცა გავიგე რომ მინსოს მშობლები მოკლეს...მაგ დღეს მე მაგის სახლის წინ ჩავიარე და მკვლელი დავინახე ნაგრამ მალევე გაქრა....
-შენ ე-ეს ყველაფერი იცოდიი?! და არ მეუბნე-ებოდი?! იციი რამდენი რამ გადავიტანეთ მე და მინსომ?-უბინმა ძალიან გამაბრაზა-ამას არ ველოდი შენგან...-ვერ მოვასწარი გააზრება...უბინის ნაზი ტუჩები ჩემს ტუჩებს შეეხო...სიტყვები არ მყოფნის...ჩემი პირველი კოცნა...მუცელში რაღაც უცნაური გრძნობა დამეუფლა...გული ამიჩქარდა. გავწიე.
-რ-რას აკეეთეებ?!
-იუნა...მინდა შენთან ვიყო,მომწონხარ.-გული გამიჩერდა..
--------------დასასრული-------
მადლობაა!
YOU ARE READING
ჩვენი უცნაური ისტორია
Werewolfორი ახალგაზრდა გოგონას ისტორია იწყება ერთ-ერთის მშობლების სიკვდილით... !!!გაფრთხილება!!! ისტროია შეიცავს სისხლს და 18+ ადგილებს. გთხოვთ თუ არ გსიამოვნებთ ასეთი მომენტები გამოტოვეთ თქვენ გაფრთხილებულები იქნებით! მადლობა!