რაც უბინმა მაკოცა იმის მერე მას თავს ვარიდებდი,მისი ნახვა არ მინდოდა,როგორ გაბედა? ის ჩემი საუკეთესო მეგობარი იყო.
სკოლაში გამოცდები დაგვეწყო ყოველ დღე ვმეცადინეობდი.
ჰოსოკს შეხვედრა უნდოდა...მითხრა რომ რაღაც უნდა ეთქვა.
მინსო ვარჯიშობდა თავის გაკონროკებაში, მაგრამ უშედეგოთ.ისევ მგელი ხდებოდა.
მინიმ შენთხვევით რომ მოკლა ის ადამიანი ჩვენი კლასელი იყოო... პარკ ჯინ ჰო მას ცუდი რეპუტაცია ჰქონდა ყოველთვის ჩაგრავდა სხვებს...მათ შორის მინსოსაც. ამიტომ თითქმის მისი სიკვდილი არავის გაკვირვებია ყველას ეგონა რომ ბანდიტებმა შური იძიეს.
ლიზასთან ძალიან კარგათ ვარ ხანდახან ჩვენთან მოდის.
ბიბლიითემააი ვარ , ისტორიას ვკითხულობ-ამას ვერასდროს დავიმახსოვრებ...
-თუ მოინდომებ ყველაფერი გამოგივა-ჩემს გვერდით ჩონ უბინი დაჯდა-იუნა, ბოდიში ვიცი ძალიან ცუდათ მოვიქეცი მაგრამ ამ ყველაფერს სერიოზულად ვამბობდი! მინდა პაემანზე დაგპატიჟო-დავფიქრდი-წამოხვალ?
-მმმ....კარგი წამოვალ მაგრამ შენზე მაინც გაბრაზებული ვარ-უბინს ჩაეღიმა
-კარგი 7 საათისთვის გამოგივლი
*დროის 2საათით გადაწევა*
უკვე უნდა მოვემზადო...მინი დამეხმარა კაბის არჩევაშიმაკიაჟი და თმები მე გავიკეთე
შევეცადე ბუნებრივად ვყოფილიყავი.
7:00
წესით აქ უნდა იყოს...ვნერვიულობ...
ტელეფონზე მესიჯი მომივიდია
-პრიცესა ჩამოდი უკვე აქ ვარ-
ჯერ არც წავსულვართ პაემანზე და პრინცესას მეძახის
კარებში მინსომ მომაძახა წარმატებაო!უბინი ძაააალიან სიმპატიური იყო.თან ეს ფორმაც უხდებოდა.
*20წუთის შემდეგ*
რესტორანში შევედით ძალიან ლამაზი იყოო იქაურობა.
დავჯექით ჩვენი საყვარელი საჭმელები შევუკვეთედ...უბინმა საუბარი გადაწყვიტა
-ჩემზე ბევრი რამე არ იცი...ან იცი და იქიდან ნახევარი ტყუილია. ჩემი მშობლები მგლები იყვნენ როგორც მე, მაგრამ ერთ დღეს მონადირეები თავს დაგვეხსნენ...სახლს ცეცხლი წაუკიდეს...გარეთ გამოვიქეცი დახმარება მინდოდა მაგრამ დამაგვიანდა...ყველაფერი ცეცხლში იყო გახვეული...კაი,ბიდიში ეს არაა ის რაც უნდა მეთქვა შენთვის.-ხოტახნით გაჩუმდა ამ დროს მე დავლიე ერთი ჭიქა წყალი...- თავიდან არ გიყურებდი სერიოზულად, არვიცი რატომ მაგრამ არ მიმაჩნდი სერიოზულად. რაღაცა დროის შემდეგ...ის მონენტიხ როცა ამომატრიალე სხვანაირად დაგინახე საყვარელ ადამიანად მაგრამ ამავდროულად მამაცი სულის პატრონი...მიყვარხარ,მონწონხარ. ჩემი შეყვარებული გახდები?
გული ისევ გამიჩერდა არ ვიცი რა უნდა მეთქვა...თვაკებში შევხედე....და ის სკამიდან გდავარდა
-ჩონ უბინ!!! დამეხმარეეთ!!! სასწრაფოო!!!!
-იუნა...-მისი ზურგიდან ხელი გამოვიღე სისხლში მაქვს ამისვრილი
.....
ნ-ნუთ-თუ ი-ის....
დაჭრეს?
------------------დასასრული------------
მადლობაა!
KAMU SEDANG MEMBACA
ჩვენი უცნაური ისტორია
Manusia Serigalaორი ახალგაზრდა გოგონას ისტორია იწყება ერთ-ერთის მშობლების სიკვდილით... !!!გაფრთხილება!!! ისტროია შეიცავს სისხლს და 18+ ადგილებს. გთხოვთ თუ არ გსიამოვნებთ ასეთი მომენტები გამოტოვეთ თქვენ გაფრთხილებულები იქნებით! მადლობა!