Holmes Chapel Comprehensive School and Sixth Form College
Harry Styles: Sınavları hazırladınız mı?
Bella Hadid: Evet ama ben hâlâ izinliyim Bay Styles. Evden dışarı çıkamıyorum.
Niall Horan: Sorun değil Bayan Hadid, ben kağıtları almaya gelirim.
Bella Hadid: Teşekkür ederim Bay Horan.
Zayn Malik: Ben sınavı kağıt üzerinde yapmayacağım Bay Styles. Çocuklara deneyler yapmalarını isteyerek not vereceğim.
Harry Styles: Güzel ama ilerde müfettiş geldiği zaman ne yapacaksınız?
Zayn Malik: Orası bende.
Harry Styles: Pekâlâ Bay Malik. Ama lütfen yine bir şeyleri patlatmaya çalışmayın.
Zayn Malik: Bu sadece bir kere oldu. Abartmayın.
Liam Payne: Bir mi?
Zayn Malik: Belki iki.
Liam Payne: Emin misiniz?
Zayn Malik: Değilim Bay Payne ve bu konuyu kapatalım lütfen.
Leigh Pinnock: Benim tam hazır değil Bay Styles. Biliyorsunuz, okulda başka biyoloji öğretmeni olmadığından tüm sınıflara ben giriyorum ve sınavları ben hazırlıyorum.
Harry Styles: Sorun değil Bayan Pinnock, olmazsa sizin sınavı sonlara çekeriz.
Louis Tomlinson: Sınav tarihleri belli mi Bay Styles?
Harry Styles: Evet, eğer edebiyat için soruyorsanız sizin sınavınız ilk sınav olacak.
Louis Tomlinson: O gün fizik sınavı yok mu?
Harry Styles: Hayır.
Niall Horan: Bay Styles, haberiniz olsun, ben tarih sınavlarını Bayan Hadid'den teslim aldım.
Harry Styles: Sağ olun Bay Horan.
Liam Payne: Bay Styles, pazartesi günü edebiyat ve fizik sınavı var. Bir yanlışlık olmalı.
Harry Styles: Bir saniye,
Fizik ve edebiyat aynı gün olamaz. Birinizin sınavını ileri bir tarihe çekeceğiz.
Louis Tomlinson: Beni sınavımı ileriye atın Bay Styles.
Harry Styles: Siz nasıl isterseniz.
Bu arada başka bir şey söyleyecek olan var mı?
Zayn Malik: Kağıt üzerinde yapmak zorunda mıyım?
Harry Styles: Evet.
Zayn Malik: O zaman başka sorum yok.
Harry Styles: Pekâlâ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remedy // Larry Stylinson
FanfictionHarry Styles matematik öğretmeni ve öğrencilerin bir numaralı öğretmeni. Louis Tomlinson ise edebiyat öğretmeni ama fazla ciddi. ₩ Texting ₩ 10 Mart 2019 - 4 Ağustos 2019 larry #1 larrystylinson #1 stylinson #1