Kalbim bu kadar yükü taşımıyor artık bu kadar hüznü taşımıyor yüzüm gülüyor,kalbim ise ağlıyor.
Çarşamba
Uyandığımda daha Burak ve Tuna uyanmamıştı.Sessizce mutfağa gittim ve 3 tane tost yapıp masaya koydum Burağın odasına girip;
_sırık fasulyesi hadi kalk
Burak;
_tamam çimen gözlüm sen git geliyorum.
Bu sözüne inanmayarak başucundaki suyu üzerine döktüm ve;
_yaaa böyle uyandırılmak is-te-mi-yo-rum.
_kalksaydın ben seni uyardım.
Burak
_offff
Burağın odasından çıkıp Tuna'nın odasına girdim ela gözlüm beni hiç uğraştırmazdı;
_hadi ela gözlüm kalk.
Tuna
_ tamam canım kalktım
Ona inanıp çıktım ama hala Burak ortalarda yoktu odasına girip oturduğu yerde uyuduğunu gördüm onu ittirdim ve yere düştü;
_tamam kalkıyorum kalktım eminim giyinip geliyorum.
Gülerek odasından çıktım ben masaya oturup tostumu yemeğe başladım.
Çok olmadan Tuna geldi ve ardından Burak da geldi onlar geldiğinde ben tostumu bitirip kalktım.
Telefonuma baktım ve hiç bakmadığım sınıf grubundan mesaj geldiğini gördüm okula yeni birkaç öğrenci gelicekmiş. Telefonu cebime atıp beraber evden çıktık.
Okula girdiğimizde karşıma Mert çıktı sanki ayaklarımın bağı çözüldü 1 yıl sonra yine burada neden,gözüme geçmişim bir film şeridi gibi geçti gözümden bir damla gözyaşı düştü.
Burak Mert'in üzerine yürüdü Tuna Burağı durdurdu kulağına birşeyler fısıldadı.ve ben;
Bayılmışım.Gözümü açtığımda revirdeydik yanımda Burak vardı;
_iyi misin? Canım çok korkuttun bizi
_iyiyim,o nerede?
Burak
_o şerefsiz mi? Bilmiyorum ama bir daha senin yanına yaklaşırsa çok kötü olur onun için.
_Lütfen başını belaya sokma.peki Tuna nerede?
Burak
_az önce çıktı bir işi varmış.
_peki,hadi gidelim artık.
Burak
_iyi olduğuna emin misin?
_Evet eminim Burak gidelim.
Ona çok fazla ismiyle hitap etmezdim.ya sırık fasulyesi ya da küçüklüğüm derdim.ama niye böyle çıktı ağzımdan bilmiyorum.
Burak
_Tamam hadi kalk yardım edeyim.
_Tamam
Ayağa kalkarken başım döndü ve Burağın üzerine düştüm oda dengesini kaybetti ve yere düştük birkaç saniye şok içinde ona baktım ve ardından;
_Özür dilerim yanl-
Burak lafımı yarıda kesti ve;
Burak
_Tamam, sıkıntı yok ama kalk istersen dedi.
Ve ben apar topar kalktım ardından da o kalktı ve beraber çıktık;
_ o okulda mı?
Burak
_ Mert mi? Bilmiyorum çimen gözlüm ama sen korkma ben yanındayım.
_ biliyorum,Hadi sınıfa çıkalım.
Sınıfın yolunu tuttuk.Sınıfa girince hemen yerime gectim.Tuna yanıma gelip;
Tuna
_Canım eve gitseydin,dinlenseydi biraz.
_ yok, iyiyim ben merak etmeyin.
Ders zili çaldı ders müzikti Sinem hoca sınıfa girdi bu son dersti. Ve yine Mert karşımdaydı.Bizim sınıfta mıydı? hayır hayır, hemen kafamı sıraya gömdüm.sesleri duyuyordum.yeni gelen öğrenciler hocaya kendini tanıtıyordu;
?=Ben İrem kaya
?=Ben Ceren Arslan.
?=Ben Mert Akar
Hoca
_hepinizle tanıştığıma memnun oldum çocuklar.
Onun sesini 1 yıl sonra tekrar duyunca çok kötü olmuştum.Hocadan tuvalete gitmek için izin istedim. Koridorda yürürken Burağın arkamdan geldiğini görüp hızlandım oda koşarak bana yetişti kolumu tutarak durdurdu ve "konuşmamız gerek" dedi çok kötüydüm ağlıyordum eliyle gözyaşlarımı sildi. Sımsıkı sarıldım hiç bırakmak istemiyordum sarılmayı bırakıp gözyaşlarımı sildim sınıfa girmeye hazırdım. Kapıya geldiğimizde Burağa bakıp gözlerimle hazırım işareti yaptım. Kapıyı çalıp içeri girdik hoca baya merak etmişe benziyordu.
Hoca
_çocuklar nerede kaldınız?dedi ve bana baktı.Ağlamaktan kızarmış gözlerimi gördüğünde"Gizem iyi misin?"dedi."iyiyim hocam"dedim.Ve yerime oturdum.5 dakika sonra zil çaldı eve gidecektik, Mert çıktı arkasında sinirli bir şekilde Burak çıktı, bahçeye doğru gidiyorlardı. Apar topar çantamı alıp, arkalarından koştum bahçeye çıktım ama onları bulamadım.Ne Burak vardı ne de Mert çok korkuyordum."Buraakkk"diye bağırdım.okulun her yerini aradım.yoktular Burağı aradım açmadı.son olarak okulun arkasına baktım. Burağın sesi geliyordu ama neredeydiler okulun arkasında depo vardı oraya baktım. Burak Mert'in üzerine çıkmış onu yumrukluyor Mert onun boğazını sıkıyor ne yapacağımı şaşırmıştım. Ağlamaya başladım.
Tuna aradı ama zamanı değildi, açmadım.
Hemen gidip onları ayırmaya çalıştım,ama birbirlerini bırakmıyorlardı.
Burak:
_"Gizem gittttt"diye bağırıyordu.
Delirmişe benziyorlardı.Bunları bir tek polis durdurabilirdi, telefonu elime aldım numarayı tuşladım.başım çok dönüyordu duvara tutundum tam arama tuşuna bastım gözlerim kararıyor yere düştüm bı yandan polisin "alo"demesi bir yandan Burağın yanıma gelip "Gizem" diye seslenmesi bu sırada da Mert'in "ben ambulansı arıyorum" dediğini duydum. Ve gözlerim kapandı. Gözümü açtığımda Tuna yanımdaydı.
"Tuna" dedim bitkin bir ses tonuyla.
Tuna: iyi misin canım çok merak ettim seni.
Ben: iyiyim,eve gitmek istiyorum dedim.
Tuna: tamam ben doktoru çağırayım dedi. Ve 5 dakika sonra doktor ile Tuna yanıma geldi ve doktor serumu çıkardı ve kendimi çok yormamam gerektiğini söyledi. Hastaneden çıktıktan sonra bir taksiye binip eve gittik. Eve geldigimizde Burak evde değildi. Evde değilse neredeydi? Bu sırada telefonum çaldı Burak arıyordu.
Ben: efendim
Burak: Neredesiniz hastaneye geldim doktor çıktığınızı söyledi.
Ben: evet,eve geldik .
Burak: tamam geliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Yeşili
Teen FictionEski sevgilisi ve geçmişi ile uğraşan ve yanındaki, canını ver dese çıkarıp verecek bir sırılsıklam aşık oğlanı görmeyen bir kızın hikayesi bu Gizem Karan'ın hikayesi...