Veel emoties

119 4 31
                                    

FAST FORWARD NAAR VANDAAG: 29 maart 2019.

Yasmin's p.o.v. 

Ik kijk op mijn wekker en het is kwart voor zes. Hoe de fuck ben ik van mezelf zo vroeg wakker geworden? Ik haat school, het maakt me gek, vooral mevrouw Sardine. Zij mag echt oprotten met haar kutvak Frans. Als ik een persoon zou mogen laten sterven, zou zij het zijn, ab-so-luut. Ik ben wel blij dat het eindelijk vrijdag is, maar de rest UGH. De laatste tijd is naar school gaan anders, zou dat komen met heel dat Sakina-gedoe? Dat kind met haar Jimin altijd, iedereen is haar kotsbeu. Ik ben sowieso niet de enige die heeft opgemertk dat ze aan zijn reet zit sinds dat hij op onze school kwam zitten. Letterlijk. Ik was op de eerste schooldag afwezig, maar Milana heeft me het verteld dat die twee als twee oren bij elkaar zijn altijd. Zou Jimin haar beu zijn, of gedacht hebben van wanneer laat ze mij is met rust? Haha, hopelijk wel. Ik wil dat er iets gebeurt tussen die twee, karma voor onze Sakinaatje. Ugh het is al kwart na zes, ik heb exact vijfenveertig minuten om te slapen. Ik ga nog slapen...Zzz

EERSTE LESUUR; ENGELS [09:12]

Iedereen komt binnen en mevrouw Koeienwei begint meteen met haar les. Het is niet zoals altijd vandaag, want iedereen let op, dat is op wat het lijkt. Sakina's ogen glijden meteen naar die van Jimin en ze zijn weer vertrokken. Wanneer die twee beginnen te praten met elkaar roept Simon door de klas dat ze hun mond moeten houden, wat best vreemd is want hij is meestal degene die door de les praat en niet oplet. Er valt niet veel te zeggen, buiten dat Yasmin begint te dromen over welke journal spread ze zal maken om vier uur 's morgens. 

LAATSTE LESUUR; STUDIE [14:35] 

De leerlingen zien er blij uit omdat ze net tehoren gekregen hebben dat mevrouw Vermozel afwezig is en dat ze in de plaats daarvan studie gaan krijgen. Ze gaan naar de studie en het is duidelijk te zien dat Sakina iedereen probeert voorbij te lopen om naast Jimin te zitten. Je kan al horen hoe Milana, Dina, Hajar, Yasmin en Shejanze een dikke zucht naar buiten laten. Wanneer ze naar binnen stappen krijgen ze te horen dat ze geen toezicht gaan krijgen van een leerkracht, dus mogen ze doen wat ze maar willen. Er wordt voorgesteld om waarheid durven en doen te spelen door Jimin die voor het eerst zijn mond opent voor de klas  in 19 dagen. Iedereen gaat akkoord en de leerlingen zetten een paar stoelen bij elkaar en draaien de banken om in een cirkel zodat iedereen erbij kan. 

Milana: Ok, waarheid, durven of doen? 

Simon: tegen wie praat gij? Moeten wij ruiken tegen wie ge bezig zijt afou.

Milana: Jimin...

Jimin: durven...

Milana: durf je een liedje te zingen luidop?

Dina: zo random milana, hebt ge niks beters ofzo?

Milana: zwijg, ik was niet eens tegen u bezig.. ok jimin, durf je ja of nee? zo niet, ga ik iets ergers kiezen dat je moet doen, dus ik zou maar snel beslissen...

Jimin: uhm ok.. welk liedje?

Milana: kies maar zelf, welk jij het leukst vindt om naar te luisteren ofzo, maakt voor mij niet uit. 

Jimin: ok ik ga uhm een liedje zingen die mijn oma altijd voor me zong voor het slapen...

*Jimin begint Monster te zingen van EXO*

Milana: kan uw oma rappen? zo cool, een echte beest! 

Jimin: ze kon.. uhm.. het spijt me ik moet gaan..

*jimin rent uit de poly met tranen in zijn ogen*

Simon: kifesh wa gebeurt er opeens? is da hier een film ofzo HEHEHE 

Milana: doe normaal!!!!!!!

*Milana rent naar buiten achter Jimin* 

Ze ziet hem zitten op de bank buiten, helemaal alleen. Ze weet niet of ze zich zou moeten verontschuldigen of niet. Ze doet haar best om niet te lachen en wanneer ze zich klaar voelt rent ze naar hem toe en zet zich op de bank naast Jimin. 

Milana: het spijt me.. van daarnet. het was helemaal niet mijn bedoeling om-

Jimin: het is niet erg, ik moest gewoon denken aan de oude tijden..

Milana: ja kan ik begrijpen hoe jij je voelt..

Jimin: echt? is er ook iemand gestorven bij u?

Milana: mijn rat.. hij werd 2 en stierf aan een verkoudheid

Jimin: HAHAHAHAHAHAHAHA HAD GIJ EEN RAT ALS HUISDIER? 

Milana: had gij een oma gangster? 

Jimin: ok sorry, ik vond het gewoon grappig

Milana: hij heette rapmon *snik snik* 

Jimin: oei.. niet huilen en hoezo rapmon?

Milana: ik heb geen idee hoe ik daarop ben gekomen als ik eerlijk moet zijn

Jimin: hahaha maakt ni uit

Milana: je tranen zijn al weg, yay! gaan we terug naar binnen?- 

Voor Milana's woorden volledig uit haar bek kwamen, ging de bel en namen zij en Jimin afscheid van elkaar en gingen ze beiden naar huis. Ja, Milana vergat zelfs om te wachten op haar squad en hetzelfde voor Jimin, hij wachtte zelfs niet op Sakina.

Jimin stapte weg met een grote glimlach op zijn gezicht, wat Milana heel blij maakte want ze dacht dat hij haar ging haten en dat is het laatste wat ze wil. 


Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Een woordje van de auteur: 

Het is kwart voor twee (01:45) en ik ben net klaar met dit hoofdstuk. ik heb echt mijn uiterste best gedaan om zo veel mogelijk te schrijven en hopelijk apprecieren jullie mijn moeite. en als jullie ergens fouten zien staan (YIKES) LAAT! ME! HET! WETEN! ik krijg daar paars haar van. ik zal vanaf nu op het einde van een hoofdstuk zo een stuk tekst schrijven met gewoon mijn gedachten ofzo idk, iets zoals dit. terwijl ik dit nu schrijf heb ik 962 woorden wow. dit was het een beetje, hopelijk hebben jullie ervan genoten en LAAT ME HET WETEN IN DE COMMENTS, ik lees ze met plezier! 

- Susan (de auteur)

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 30, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Dendermondse HoerenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu