#اسيا
#البطل_العنيف_الاهبل_والي_هيضيع_كل_حاجه😂
والله يا جماعه الرجاله دول بيكون عندهم سنه غباء كدا ما تتوصفش 😂.. ربنا يستر على البت 😂#الفصل_الرابع
=آدم باشا.. المنشاوي بره عايز يقابلك..
=خليه يدخل..
=طيب انا اطلع فوق يا آدم..
=لا خليكي يا بابا.. عايزك معايا..
وفعل اسيا استنت معاه.. وشويه ودخل المنشاوي.. ولما شافها ابتسم ب شر واتكلم..
=ازيك يا اسيا..
اسيا ب صدمه : أمجد
آدم كان مستغرب.. هما يعرفو بعض.. واتكلم
=اسيا انتي تعرفي أمجد..
اسيا كانت مرعوبه ومصدومه ومش قادره تتكلم : آدم.. آدم انا انا..
أمجد : انتي اي بس.. دا انتي باشا يا باشا اقسم بالله.. عملتي الي محدش قدر يعملو..
آدم ب خوف : عملت اي؟
أمجد ب شر : وقعتك يا صياد علي جدور رقبتك.. الحقيقه مكنتش اعرف انها شاطره اوي كدا.. في الأول تضحك عليا وتسرقني وبعدين تيجي تكمل عليك.. خط ايه.. جهنميه.. برافو والله..
آدم لف ل اسيا ب صدمه وهو بيقول ب حده : الكلام دا صحيح؟
اسيا وهي بتحرك رأسها ب قوه : لا والله يا آدم.. والله بيكدب.. انا معلمتش حاجه..
أمجد ب شر : لا عملتي.. واكيد قالتلك علي الحكايه بتاعت انا كنت شغاله في مطعم واتخطفت وأهلي اتقتلو وانا هربت منهم ووقعت قدامك بالصدفه صح(وجه كلامو ل اسيا الي دموعها بتنزل ب قوه) كنت فاكرك هتعملي معاه زي ما عملتي معايا وتخلعي.. بس انا لقيتك دخلتي علي جواز.. دا ابليس المفورض يتعلم منك..
اسيا ب عياط : والله كداب يا آدم.. والله كداب.. دا هو هو هو الي..
أمجد : هو الي اي بس؟.. ما خلاص يا حلوه لعبتك اتكشفت.. (وبص ل آدم) طول عمرك غبي.. اه والله.. يعني اتخانت من صاحب عمرك وما اتعلمتش من الدرس.. لا دا انت مجدر ما شوفت واحده ريلت عليها وحبينها واتجوزتها.. بس عارف.. انت تستاهل أقسم بالله(بصلهم هما الاتنين ب استهزاء) سلام يا كتاكيت.. مبروك عليك الخازوق الجديد يا صياد...
ومشي أمجد وسابهم.. وهنا آدم قرب من اسيا ب عيون بتطلع شرار..
=يعرفك منين.. وازاي قدر يعرف كل حاجه قولتيها..
=اناااا.. انا انا والله مش.
آدم هنا صرخ : انتي اي؟.. ها كذابه زيه.. زيك زي غيرك بتقربي مني بسبب الفلوس.. ها.
اسيا ب خوف : لا لا لا يا آدم.. هو هو الي عمل ااا
-آدم مقدرش يتحمل.. خيانتها المره دي قتلتو.. وكل حاجه جواه اتحولت وفجأه مسك شعرها وشدو جامد.. وهي صرخت..