الفصل الخامس

11.2K 293 37
                                    

احم احم دا الفصل الأخير.. يعني عايزه ريفوهات وانتقادات وشغل عالي الجوده 😂 يا اما عظيم ب يمين ابدا ما هنزل نوفيلا أسير تمردها ولا هاكمل روايه عذاب عاشق 😂😂
وروني بقا احلي شغل

#اسيا
#شويه_رومانسيه_علي_حنان_بقا😍😂

#الفصل_الاخير

=اسيا روحي شوفي تربيزه تلاته.

=أشطا..

اسيا راحت هناك ب أجمل ابتسامه واتكلمت..

=طلبات حضرتك اي؟..

آدم ب رفع وشو واتكلم : طالبك انتي..

اسيا ب صدمه : آدم!!!..

آدم : اه آدم.. ادم الي عاقبتيه تلات سنين لما مات فيهم مليون مره.. كان ممكن تختاري تعافيني ب اي طريقه غير الطريقه دي يا اسيا.. انتي بجد كنت اسم علي مسمي اسيا وانتي فعلا اسيا..

-اسيا في الوقت دا كانت أفكار كتير بتهاجمها.. ضربو.. واغتصابو.. الحاله الي كانت فيها.. وأخيرا فتحت عيونها واتكلمت..

اسيا ب ألم : انا مكنتش بعاقبك.. انا هربت من جحيمك.. جحيم عشت فيه أسوأ حالتي.. وبالتالي هروبي كان رد فعل مناسب.. وبالنسبه ل اسمي ف هو مش عشان انا اسيا فعلا.. لا انا اتسميت بيه عشان اعرف اني الي هعايشو هو قساوه وبس..

-سكتت شويه وبعدها اتكلمت : طلبات حضرتك اي يا فندم؟.

ادم ب عصبيه : اسيا بطلي برودك دا.. ويلا عشان تمشي معايا..

اسيا ب تهكم : امشي معاك.. لا واضح كدا ان اهبل ومش مقدر حجم الي انت عملتو ليا..

آدم ب ألم : لا مقدر يا اسيا.. وعشان كدا عايز اعوضك..

اسيا ب قوه : تعويضك دا بيكون ل انسان عايش.. بس انا موت من بعد الي انت عملتو فيا.. هاسيب حضرتك شويه لما تقرر انت عايز اي.. عن اذنك..

اسيا سابتو ومشيت.. مجروحه منو اوي.. ورغم كدا مش عارفه تكرهو.. وراحت علي تربيزه تانيه..

=حضرتك طالب حاجه..

:وانا هاطلب اس بقا والمانجه كلها قدامي.. وربنا خساره في البهدله دي... دا انتي تتخدمي مش تخدمي..

=يا ريت حضرتك تقول انت عايز اي؟..

: ما انا قولتك يا جميل عايزك اانت(وفجأه الراجل وقع على الأرض واتخبط في الحيطه)

آدم ب شر : لو فاكر يا وسخ انك ممكن تعاكس حرم آدم الصياد تبقي غلطان.

اسيا ب فزع : آدم انت بتعمل اي؟.. سيبو.. سيبو يا مجنون..

آدم : لا يا اسيا مش هاسيبو.. وربي ل اندمو علي تصرفو دا..

اسيا فضلت تحاول انها تبعد آدم عنو بس مكنتش عارفه.. ادم بيضرب فيه بكل قوه وغل..بيضرب فيه وكان بيطلع عذاب السنين الي فاتت فيه.. وبعد ما خلص كان بينهج..

لقد وصلت إلى نهاية الفصول المنشورة.

⏰ آخر تحديث: Mar 26, 2019 ⏰

أضِف هذه القصة لمكتبتك كي يصلك إشعار عن فصولها الجديدة!

آسيا حيث تعيش القصص. اكتشف الآن