İyi okumalar;Kapının açılmasıyla kapıya doğru baktım. Burak bana doğru gelip
" ceren seni serbest bırakacağım ama mirana gitmiceksin. Eğer gittigini öğrendiğim zaman seni ve mirani öldürürüm. " dedi
" tamam yeterki beni bırak söz gerçekten ondan uzak duracağım " dedim.
" iyi sana bi ev aldım. Artık bebeğinle orda kalacaksın... Haa bide işini ayarladım. Ve son olarak eşyaların varsa topla birazdan seni yeni evine götürcem. Seni rahatsız etmicem buna emin olabilirsin."
Birkaç dağıttığım kıyafetimi topladım. Ve burağa dönüp " gidebiliriz artık " dedim. Burak tamam dercesine kafasını sallayıp. Odadan çıktık .
Miran ' ın ağzından.
( yeni karakterimiz ateş ve demir var )
Demir " miran şimdi ne yapmayı düşünüyorsun. "
" bilmiyorum tek bildigim sey cereni ve bebegimi bulmak "
Ateş " peki biz sana nasıl yardım edebiliriz. "
" Ceren ve bebeğimi bularak " dedim
Ateş " onları bulduğunda ne yapacaksın miran. Kız hamile zarar veremezsin dimi" diye sordu.
" onlara zarar vermicem ama Cerene tek sormak istediğim şey " bende ne eksiktite ona gitti " diye soracağım Ateş " dedim. Şimdi ben size olan biteni anlatıyım. Fotoğrafları gördükten sonra ailesini ve arkadaşlarını aynı yerde topladım. Ve hepsine " Cerenin gittiğini kim biliyor ? " diye sordum. Hepsi de bilmediklerini öğrendiğim de fotoğrafları gösterdim. Ve bana dedikleri şey " miran bu gerçek degil dimi " diye sordular. Bende " malesef ki gerçek " dedim. Ailesi " miran ne yaparsan yap senin yanındayız " demislerdi. Demirin adımı demesiyle bu derin düşüncelerden ayrılıp demire " noldu ? " dedim.
" Biz hallederiz Cereni bulmada şimdi Biz gidelim kardeşim " dediler.
Demirler gittikten sonra yatağıma pardon daha önce cerenle yaptığımız yatağa yatmıştım. Bu yatakta iyi ce kötü anilarimiz vardı. Ama tek farkımız ben onun beni aldatmasiydi.Evetttt bu kadar şimdilik arkadaşlar diğer bolumde 2 kız daha yeni karakterimiz olcak. Bu arada 2k olmuşuzzzzzz. Sizi seviyorum.
MMiran
Ateş
Demir
❤❤❤❤❤❤❤ Sizi seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya İle Zoraki Evlilik ( Tamamlandı )
RomanceAcımasız bir mafya ...Kalbini saf temiz. bir avukata kaptırdı. O günden sonra sevdiği kıza zarar vermemek için uzak durmuş ama bir süre sonra ...