19.Bölüm

7K 198 46
                                    

İyi okumalar

Mervenin ağzından

Demir ben kaçmayım diye  yatak odasına kilitlemişti. Yaklaşık 7 yıl önce beni tecavüz etmişti ve ben ondan hamile kalmıştım. Bebeğimi doğurmuştum.

Suan 6 yaşındaydı ve ben onu londrada ki evde dadısıyla bıraktım. Artık  demir 'e bir oglu olduğunu diyecektim. Çünkü yıllardır oğlum ' anne babam nerde ' diyordu.

Ben bunları düşünürken demir kapıyı açıp içeri girdi. Demir

" merve ben çok pişmanım o gece sarhoşlum özür dilerim. Lutfen affet beni "  dedi. Ben

" Demir sana bisey diyeceğim "

Demir elimi tutup " de sevgilim " dedi.
" Demir bizim bi oğlumuz var " dedim direk. Demir şaşırmıştı. Hemde baya şaşırmıştı.

" bizim bi oğlumuz mu var ? "

" evet ben seni bulup beraber büyütmek isterdim. Ama ben piskolojim bozulmuştu. O yuzden seni bulmak istemedim " dedim. Demir

" suan nerde oğlumuz "

" londra ' da o orda sadece dadısıyla Suan oraya gidelim. Lütfen o beni görmediği zaman huysuzlanıyor. "

" tamam ben uçağı hazırlatıyorum. Hemen gidiyoruz. Oğlumuzu alıp buraya gelilelim be mutlu olalım."

" Demir kızmıcak mısın"

" hayır kızmıyacağım. Sadece bundan sonra seni ve Oğlumuzu sevecegim "

Ateş in ağzından

Nazlıyı kendi evime getirmiştim. Aslında nazlının buraya neden getirdigimi bilmiyorum.

Çünkü onu ilk gördüğümde ' bu kız benim olmalı ' dedim. Ve suanda da yanımda yatıyordu. Ah benim minik meleğim inşallah sende beni seviyorsundur.

Sevmesende benim olacaksın elinde sonunda BENİM olacaksın. Nazlının sesiyle yan tarafıma döndüm. Nazlı

" senin benim yanımda ne ışin var pis sapık "

" Gördüğün gibi bebeğim benim yatağımdasın"

" Ateş misin nesin ben onu sormuyorum neden benim yanımda uyuyorsun "

Ateş simdi be diceksin kıza brn seni arzuluyorum ve seni seviyorum mu dicem. Aman boşver en iyisi tek seferde söylemek

" Nazlı ben sana aşık oldum. "

" NEEE bana mı "

" evet deli kız sana aşık oldum sadece sana. Nazlı bana bir şans ver lütfen "

" ben bilmiyorum "

" Nazlı lütfen bana bir şans ver. Ben ilk defa bir kıza seni seviyorum dedim lütfen Nazlı "

" tamam sana bir şans veriyorum ama en ufak şeyde o şansı kaybedersin"

Nazlı 'nın dediği şeyle hemen dudağına minik öpücük kondurdum.

Evettt çok uzun zamandır yazmıyorum. İnsallah güzel olmuştur.

Sizce nasıl bölüm oldu?

Ceren ,Miranı affedecek mi ?

20.bölüm nasıl olmalı?

Ateş ve nazlı ' yı mı anlatayım?








Mafya İle Zoraki Evlilik ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin