Atsushi: Najlepsza zemsta jest naprawdę, bardzo miła dla osoby, która cię skrzywdziła.
Akutagawa, w oddali: Albo morderstwo!
~~~~~
Wiece~
Pamiętacie pewnie ten odcinek jak Aku odpowiadał "Tak" na pytania.
Atsushi: ... Kochasz mnie?
Akutagawa: *patrzy na niego w ciszy*
Akutagawa, z lekkim rumieńcem: Tak.
Dazai: *uśmiech typowej swatki*
~~~~~~~~~~~~~
Taka historia z mojego życia, bo tak. Wczoraj rysowałam Shin Soukoku ( @Sara_Michaelis ). W trakcie rysowania, dokładnie kiedy byłam już w połowie podeszła moja mama. Patrzy i patrzy, stała nade mną chyba z piętnaście minut. W końcu nie wytrzymałam i pytam: "Co? Coś nie tak?". Moja mama pokręciła nosem i w końcu: "Oni leżą w trumnie?". Tak głupio mi było odpowiedzieć, że w łóżku więc odpowiedziałam: "Nie, nie w trumnie, ale gdzieś na pewno.". I temat się skończył. Jak ja się cieszę, że nie pytała o ich płeć!
Dodatkowo, nadwyrężyłam sobie rękę (jak ja się dla was poświęcam😆) i nie skończyłam wczoraj.
Ale dzisiaj już wszystko gra, więc dokończyłam to dosłownie siedem minut temu.
Trochę krzywo przycięłam... trudno. Mam nadzieję, że podołałam i podoba wam się efekt końcowy. To pierwszy raz kiedy rysowałam ołówkami tak dokładnie, więc... no, to tyle.
Zdjęcie z którego rysowałam znajduje się na instagramie @chuu_cos
A jeśli chodzi o kolejny rysunek, najprawdopodobniej będzie to Dazai (@raeness- )
CZYTASZ
Bungou Stray Dogs //Talks #3
HumorTrzecia część talksów z anime "Bungou Stary Dogs"! #22 w mori (5.05.2019)