Kilétem a szobából és odamentem a páromhoz. Elmúlott már 10 óra is.
-Shawn! Holnap délután kell beszélnünk Andrew-val. Azt mondta intézd el, hogy addig Camila ne unatkozzon.
-Köszi, hogy szóltál. Reggel majd szólok Aalinak, hátha ráér.
-Oké édes. Szóval ti majdnem összejöttetek.
-Majdnem, de mégsem. Ne légy féltékeny drága. Tudod, hogy te vagy az életem.
-Nem vagyok féltékeny -próbált ellent mondani saját magának. Hiába akarja rejtegetni, de én látom rajta, hogy rosszul érintette, amit meséltem.
-Holnap délelőtt akkor itthon lesze? -kérdeztem mire ő csak bólintott. -Remek! Akkor te fogsz főzni.
-Ne már! Miért én? Már örültem, hogy semmit nem kell tennem -nevetett és a mellkhasomra csapott. Elkezdtem lassan csókolni, aztán átértünk egyre szenvedélyesebbre.
-Shawn! Ne most!
-Miért ne?
-Vendégünk van. Bármikor kijöhet a szobából.
-Úgyse fog. Már alszik.
-De akkor is. Nekem most így nem megy....
-Rendben -mondtam szomorúan. Rosszul esett, hogy nem akart velem lenni, de ezért persze nem lehetek rá mérges. Biztosan elfáradt, és Cami jelenléte is zavarja.
-Nem is mondtad még hogy sikerült a fellépésed.
-Elképeztő volt.
-Bővebben?
-Nagyon élveztem ezt is. Mint a többit is. A közönség velem együtt énekelt. Volt már több fellépésem is egyedül, de ez volt az első, mikor a színpad széléről nem figyeltél.
-Sajnálom, de tudod, hogy Caminak segítek.
-Persze. Az elején izgultam, de mikor felszaladtam a színpadra, elmúlt minden....
És még hosszasan mesélt. Egyes dolgokba leutánzott, sőt inkább elvette tőlem a szokásaimat. De nem haragszom érte. Inkább büszke vagyok arra, hogy milyen tehetséges. Gyönyörűen énekel és hozzá táncolni is szokott. Ahányszor meglátom őt a színpadon újra és újra szerelmes leszek belé. Ruházata általában egyszerű, nem akar felvágni azzal, hogy ő egy sztár és sok pénze van. Megmaradt ugyanolyan szerénynek, mint mikor megismertem. Kedves aranyos lány (illetve már nő ), szép külsővel és csodálatos énekhanggal. Így tudnám őt egy mondattal jellemezni. Minden megvan benne, amire szükségem van.
3 éve van önálló fellépései, azelőtt csak együtt énekeltünk. Minden vele eltöltött napom felejthetetlen. Bár egy időszakot szívesen elfelejtenék... Volt egy nagy balhénk, annyira, hogy ő itthagyott engem, az országot és visszament szülőföldjére. Barátnőjénél élt egy ideig.... De miután mindent átbeszéltünk, azóta nincsenek akkora balhék.Mielőtt újra neki estem volna szerelmem felfalásának, elhatároztuk, hogy lefekszünk aludni. Nekem is kimerítő volt az elmúlt pár nap, ezért egész hamar elaludtam. Másnap reggel finom illatokra ébredtem fel. Amint kiléptem a konyhába megláttam a szorgoskodó csajokat.
-Mi jó készítettetek? -érdeklődtem fáradtan.
-Én csak kávét főztem, a többit a feleséged csinálta -magyarázott Cami.
-Remek, köszönöm.
Befaltam a kaját és felhívtam Aaliyaht. Ahogy gondoltam, nem volt semmi dolga, így át tud jönni délután.
DU LIEST GERADE
Memories S.M. (Befejezett)
FanfictionShawn Mendes vagyok. Boldogan éltem már 5 éve barátnőmmel, aki idő közben hozzám is jött feleségül. Aztán egyik nap történt valami. Szerencsére nem a kedvesemmel, bár ha végig gondoljuk vele is megtörténhetet volna. Egyik kedves barátunkkal voltunk...