10. rész

115 10 4
                                    

Miután elment végre Camila és Aaliyah kettesbe maradtunk Anne -vel.
-Na most már ugye mehetünk az ágyba? -kérdeztem tőle perverzen.
-Óh Shawn. Miért van olyan érzesem, hogy te nem aludni akarsz?
-Mert tényleg nem azt akarom. Nincsnek itt a vendégek, már nem lehet kifogásod -nevettem és megcsókoltam. Éreztem ahogy teste beleborzong az érintésembe. Apró puszikkal borítottam be arcát és nyakát, mikor ő megszólalt.
-Igazad van Mackóm. Irány az ágy. Úgy érzem nem tudom tovább tartóztatni magam.
-Na végre -vigyorogtam elégedetten, majd könnyedén felemeltem és bevittem a hálószobába.
Ráfeküdtem és mohón faltam a száját. Tényleg türelmetlen volt már ő is, hiszen lelökött magáról és vetkőztetni kezdett. Amint keze mellkhasamat érintette, végigfutott rajtam a hideg. Istenem ez a nő. Végigcsókolta egész testem, majd belekapaszkodott ujjaival a boxerembe. Lehúzta rólam, megfogta férfiasságom és kezelésbe vette. Előszőr csak puszilgatta, nyalogatta aztán szájába vette és szopkodni kezdte....
,,Most én következem" -gondoltam és kimásztam alóla. Lehámoztam felsőtestéről minden ruhát és amint megláttam melleit rögtön rátapadtam. Simogattam, puszikkal hintettem be. Majd lentről is lehúztam rólam mindent. Egy ideig kényeztettem, majd belahatoltam és vadul szexelni kezdtünk. Minnél gyorsabban mozogtam benne, annál jobban élveztük a testi kapcsolatot....

Miután végeztünk kimerülve, de boldogan feküdtünk le egymás mellé. Anne hamar elaludt, addig én az emlékeimben kutatva felfedeztem az első közös éjszakánkat.

-Szépség nagyon jól éreztem magam veled. Egy élmény volt eljönnöm Budapestre. És ezt te még szebbé tetted. Köszönöm Anne, hogy maradandóvá tetted a Magyarországi komcertem -kezdtem búcsúzkodni. De ő nem hagyta, hogy tovább bestéljek. Közbe vágott.
-Shawn! Megértem, hogy el kell menned. De hadd valljak be egy dolgot.....
Szeretlek. De nem úgy, mint a többi rajongó. Shawn én szerel- és nem engedtem befejezni. Hirtelen az ajkaim az övére tapadtak. Meglepődött rajta, de rögtön viszonozta a csókot. És nem tudom, hogy mi ütött belém. Visszahátrált a szobába és én mentem vele. Előre tudtam, hogy mi lesz. Előre tudtam, ha megtesszük mindkettőnknek sok gondja lesz. Előre tudtam, tudtunk mindent. De akkor nem érdekelt minket, hogy mi lesz a jövőbe. Csak egy dologra tudtunk koncentrálni. Ő bevalotta, hogy szerelmes belém. Én meg megcsókoltam. Az ágy mellett faltuk egymást, végül rálökötem az ágyra, és ráfeküdtem. Egyikünk sem gondolkodott, csak cselekedtünk. Először az ágyon fekve csak csókolóztunk. Majd elkezdtem vetkőztetni. Már csak a bugyia és a melltartója volt rajta. Rajtam meg csak a boxerom maradt. Akkor nem egy sztár voltam, hanem Ő egy férfi, aki nagyon kíván egy nőt. De egy hang ezeket mondta: ,,Nem szabad" ,,Nem is ismered" ,,Rossz vége lesz" ,,Ez lehetetlen" Muszáj volt minden hangot kizárnom. És sikerült. Eközben már mind a ketten ruha nélkül a takaró alatt voltunk. Előszőr gyengéden kezdtem, de láttam, hogy mennyire tetszik neki így egyre szenvedélyesebb lettem. Olyan gyors iramot diktáltam, hogy a csókok elmaradtak, és a helyükbe őrületes nyögések jöttek.












Sziasztok
Mint mondtam rövid ez a sztori. Bocsánat, hogy ilyen hosszú időre elfeledkeztem róla. Nagyon sajnálom. Bocsánat Bocsánat Bocsánat.
Azért ha van időd, kérlek írd le, hogyan tetszett ez a kis történet.
Köszönök nektek mindent ❤❤

Memories S.M.  (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora