🌸négy🌸

3.5K 158 86
                                    

már két napja, hogy csókolóztunk louisval. az utána lévő napon nem nagyon beszélgettünk egymással, szinte csak annyi időt töltöttünk együtt, amíg elvitt suliba, aztán hazahozott, és utána pedig már csak vacsoránál. délután el is ment a munkája miatt, ígyhát csak este ért haza. és be kell vallanom, az a nap borzalmas volt. feszült volt köztünk a levegő, és valahogy egyikünk sem tudta hogyan kéne elkezdeni egy beszélgetés.

ígyhát a társalgás másnapra maradt. amikor louis vitt vissza haza az iskolából, akkor megkérdezett a napomról. az elején kicsit kínos volt az egész, de aztán egy idő után már úgy beszélgettünk egymással, mintha mi sem történt volna.

most pedig éppen louis autójában ülök, az iskola felé tartva. most sem nagyon beszélgetünk, de nem azért mert haragban lennénk vagy valami, csak mert én inkább az ablaknak döntve figyeltem az utat.

körülbelül tíz perc múlva meg is érkeztünk, ezért kikapcsoltam a biztonsági övemet, és a kezembe fogtam táskámat.

- hát, legyen jó napod. – mondta louis, és rámmosolygott, miközben én kinyitottam az autó ajtaját.

- neked is. – küldtem neki én is egy mosolyt, és kiszálltam az autóból. az ajtót becsuktam, és visszanéztem louisra, aki csak figyelt engem, amint felvettem a táskám a hátamra. egy nagy mosollyal az arcomon integettem neki, ő pedig szintén integetett nekem, beharapva alsó ajkát. - szia ! – köszöntem el, végre az iskola felé indulva, a nagy tömegbe. lenéztem magamon, és megigazítottam a szoknyámat ami kicsit fel volt gyűrödve. utoljára visszanéztem louisra a szélvédőn keresztül, aki ekkor újból integetni kezdett, mire én felkuncogtam. aztán a kezét ledobta maga mellé, és kacsintott egyet, a kormányra téve a kezeit. nekem ettől az egy kis kacsintástól a hasam görcsbe rándult, és a szívem hevesebben kezdett verni.

baszki, annyira akarom hogy megdugjon az autója hátsó ülésén.

megrázva a fejemet, és mentálisan megpofozva magamat, elhesegettem ezt a gondolatot - ami igazából csodálatos - , és csatlakoztam legjobb barátnőmimhez, kendallhez, és carahoz.

🌸🌸🌸

már az utolsó óránkon ültünk, az utolsó percekben, amikor a mögöttem lévő padban ülő barátnőm bökdösni kezdte a hátam. megforgatva a szemeim, leraktam a tollat a kezemből, és hátrafordítottam fejemet, hogy kendallra nézzek.

- mi van? írnám a dolgozatot. – suttogtam kendallnek kicsit mérgesen, hiszen még nem sikerült befejeznem a biosz dolgozatom, amit szívesen befejeznék.

- kuss, és figyelj. azt hallottam, hogy zayn szívesen ismerkedne veled. – mondta kendall, szemöldökeit megrántva, és féloldalasan elmosolyodva. én a fejemet rögtön felkaptam a névre, ami most hagyta el kendall száját.

- várj mi?! – fordultam meg egész testemmel, oldalra ülve a székemen, mostmár érdeklődve arról, amit a barátnőm fecseg - ki mondta ezt?

- kyle. – felelt kendall, egy papírt tartva elém, amire rászegeztem szemeim.

zayn megismerné a cuki barátodat.
- kyle

elolvastam a kis papír darabra írt szöveget több mint háromszor, nem akarva hinni a szemeimnek. aztán végre felnéztem a papírről, el jobb oldalon lévő leghátsó padba, ahol kyle ült, hátradőlve a székében, ceruza végével a szájában. amint észrevette, hogy figyelem, csak kacsintott egyet.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 06, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

babysitting? [l.s.]Where stories live. Discover now