Prolog

103 5 0
                                    

Hej! :3

Jestem Carmen Tucson, ale wszyscy mówią na mnie Carmel. Ludzie uważają mnie za szaloną, zabawną, niemożliwie optymistyczną, porypaną, wyluzowaną, ładną i niezwykle zwariowaną dziewczynę.  Nie zawsze chciałabym żeby tak było. Czasem chcę być zupełnie kimś innym... Ze swoich wątpliwości i obaw zwierzam się mojej BFF... Nie wyobrażam sobie życia bez niej, ale i tak czasem mnie wkurza. Razem przeżyłyśmy tyle przygód i mam nadzieję, że przed nami jeszcze wiecej... Mam bardzo dużo znajomych i tak zwanych przyjaciół, lecz to Mia jest tą najbliższą. Wydaje mi się, że czasem ona myśli inaczej, bo widzę jak patrzy na mnie kiedy np. przytulam się z Katie. Chciałabym wytłumaczyć jej, że to ona jest tą najbliższą....

*

Hejka! :*

Może zacznę od tego, że nazywam się Mia Brown. Uważam, że jestem bardzo sympatyczną i optymistyczną osobą. Potrafię robić szalone rzeczy i nie przejmuję się tym, co myślą o mnie inni. Mam zaledwie kilku bliskich znajomych i jedną BFF, bez której nie potrafiłabym żyć. I tylko ta mała grupka ludzi zna moje prawdziwe oblicze. Dlaczego? Wiele osób nie chce nawiązywać ze mną kontaktu, bo uważają mnie za sztywną kujonkę, szarą myszkę i ogólnie taką grzeczną, niewinną dziewczynkę. Nawet nie wiedzą w jak wielkim są błędzie...

Lekko gazowaneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz