3

37 3 0
                                    

Když Bořek nastoupil do vlaku směřující do Hamburku ("mňam, hamburger, pomyslel si Bořek), usadil se na své místo ke dvou seniorům, asi manželům na výletě, zamával z okna babičce a nechal si odštípnout jízdenku, začalo se mu chtít na záchod. To se stane, přece jen si nebyl odskočit celý den, a to už bylo za pět minut jedenáct. Vstal a hledal záchod.

Prošel pár vagónů, mezi nimi i ten jídelní, kde se mu sliny sbíhaly na nádhernými výtvory vlakových kuchařů, až našel WC

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Prošel pár vagónů, mezi nimi i ten jídelní, kde se mu sliny sbíhaly na nádhernými výtvory vlakových kuchařů, až našel WC. To ale bylo pouze pro ženy. Jako jednu z mála věcí si Bořek svou sexuální identitu jasně uvědomoval a pokračoval tak v hledání. Toho, že hned na druhé straně bylo WC pro opačné pohlaví si Bořek nevšiml. Po chvíli skutečně narazil na toaletu pro muže, bylo ale obsazené. Bořkův močový měchýř už se ale blížil maximu. Uvědomil si, že si asi neměl jít ráno zaběhat. Za chvilku zaklepal na dveře, ale ozvalo se otrávené obsazeno. Bořek už přešlapoval z jedné nohy na druhou. Co by byl dal za záchod u babičky v Jičíně. Už už to vypadalo, že se chudák Bořek vyprázdní z okýnka (zrova projížděli kolem Mladé Boleslavi), když se dveře konečně otevřely a pán okolo 30 let se odebral z vytouženého místečka. Bořek to skoro nestihl.
Když se Bořek vrátil na své místo, které nebylo tak jednoduché najít, vždyť prošel asi 6 vagónů, rozvalil se na své místo a ukázal bříško, milý pár důchodců, který měl namířeno na celodenní výlet do Prahy, se zvedl a na nejbližší zastávce vystoupil.

Když vlak dorazil kolem 12:40 do Prahy, Bořek měl už velký hlad. V tom přišla do kupé paní od Českých drah a řekla jim, že z důvodu těžké vichřice vlak nebude moci v jízdě pokračovat a Bořek bude muset vystoupit a najít si náhradní trasu. Bořek byl zmaten, s tím nepočítal, přece jen se moc těšil na pochutiny z jídelního vozu a teď tohle. Poněkud otráveně se vykolébal z vagónu, rozkoukal se a jal se hledat nějaké občerstvení.

Příběh o sexy BořkoviKde žijí příběhy. Začni objevovat