"Szabad lesz erre a táncra?-kérdeztem tőlle majd nyujtottam a kezem felé amit ő elfogadott s finoman hozzám simult.
Szép lassan elkezdtünk táncolni, ő fejét vállamra hajtotta majd így folytatuk.
Egyszerűen tökéletes volt."Liza szemszöge:
A vacsora és a tánc útán sétálni kezdtünk, kezem kezével összekulcsolva annyira összepaszolt.
Gondolataimbszáza forgot fejembe,
Egy kérdés nagyon.
Megáltam ezt észrevette, majd feléfordultam kezét elengedve, kisújjam nyújtottam felé és megkérdeztem tőlle.Örökké?.értette miért kérdezem, és ő is nyújtotta kezét és válaszolt.
Örökké veled, csak is veled.-mosoly szökött arcomra a szavai miatt, szemei csillogtam miközbe kimondta.
Szeretlek Ash.-mondtam majd szorosan átöleltem.
Én is szeretlek Liza.-átölelelt szorosan.
Hazakéne menni, eléggé hűvős lett.-mondtam neki vacogva.
Igen hazakéne.-levette fekete dzsekiét és rámtette.
Így mentünk egymás mellett kéz a kézben, mikor hazaértünk behuppantam az ágyba és elengedtem teljesen magamat.
Ashli a csípőmreült s szép finom lágy puszikat adott a nyakamra.
A testemen a hideg futkosott.
Eszembe jutott hírtelen egy ötlet. Leboritottam Ashlit magamról ő csak mitse sejtve nézte amint kiszálok az ágyból bezárom a kisház ajtaját, kihozok egy széket, ráültetem és csak figyel.
Bekapcsolok egy dalt aminek a címe
Teste ellazult, tudta mit teszek.
Hát drága Ashli, most kicsit másképp lesz, kérem a kezeidet.-mondtam neki.
Mit akarsz?.-nézett rám kérdően.
Nem érhetsz hozzám egy ideig.-feleltem egy apró huncut mosolyal az arcomon.
Nemár Liza, én nem fogom kibírni.-nézett rám kiskutya szemekkel.
Akkor majd szépen valahogy kiszeded a kezeidet.-elmosolyodtam és rákacsintottam.
Amint végeztem a kezei lekötésével
csipőjére ültem s szép lassan a zenére elkezdtem monzgatni a csipőmet, polomat levettem, Ashli szemei égtek a vágytól.Nemár...Li..Liza...ez..ez nemér...-mondta elcsuklo hangon.
Ha akarsz valamit szabaditsd ki a kezeidet.-feleltem mosolyogva.
Ashli szemszöge:
Amint Liza kimondta az útolsö mondatot, konkrétan szèt téptem az amivel összekötötte a kezemet.
Szemeimben vágy égett.
Kezeimet szép lassan rácsusztattam derekára aztán egyre feljebb csusztattam majd vissza, kezeim csipőjével ringott egybe.
Nem bírtam, felkaptam majd az ágyra vittem.
Testét apró puszikkal halmoztam el, majd egyre lejebb haladtam, mikor elértem nadrágjához, kigombóltam s szépen levettem róla, ő megszabaditott polomtól.
Én pedig megszabaditottam a maradék felesleges fehérnemütől.(A többit képzeljétek el fant!ziátok szerint, este van ehhez nekem sorry)
Másnap 6:47.
Csak néztem Lizát ahogy szépen szuszog és elgondolkoztam azon mekkora szerencsém van, hogy ő van nekem....
Hy.
Itt a kövi rész, remélem tetszik. :)
Bye. #Batkecske:3
YOU ARE READING
LOVE IS LOVE
Fantasy#lány&lány #tábor #love is love #kiss 16vagyok a nevem Black Elisabett. Egy átlagos lázadó tinicsaj. Anyám csak is azt hiszi, hogy a gépemmel meg a telefonommal foglalkozom. De ez nem is igaz hisz imádok gitározni és a haverokkal lógni. V...