"Te mindenhogy szép vagy.-majd nyakába pusziltam őt pedig a hideg rázta"
Ash mivan ha nem mennénk abba a discoba hanem például elmennénk sétalni, persze egy kis borral egyetembe.-kérdeztem tőlle huncutan.
Hm hat nem is tudom, najó díjazom az őtletet.-monsta majd felkapta az egyik pulcsit amit tőllem kobozott meg el mellé a fekete nadragjával.
Én egy egyszerű ingbe és egy fekete farmerbe plusz a tornacsukámba vártam őt az ajtóba.
Mikor végzett kijött én elég láthatóan végignéztem rajta ő addig odajött és kezeit nyakam kőré fonta.Eszméletlen vagy, tudtad?.kérdeztem tőlle majd közelebb hajólva ajkaira nyomtam egy kisebb megis érzésteli csókot.
Na akkor merre?.-kérdezte tőllem.
Nem feleltem kezét megfogva kimentünk, bezártam az ajtót majd elindultunk.
Volt a kőzelbe egy kisebb tó, persze én ezt már elterveztem Anne a táborvezetőnek mondtam, hogy odamennénk így senkit ne engedjen a közelebe se, egy kisebb hazrész volt ott melybe egy asztal volt megteritve egy vacsórával amit úgyszínten Anne segitségével jött össze.Lisa most komolyan hova megyünk?-de én nem feleltem csak erődebben fogtam a kezét, elértünk a kid hídhoz ahol atmentünk és már látszott a kis hely.
Hát oda.-mutattam a kis házra.
Beértünk és Ashlynek az álla is leesett.
Ezt...ezt mind te tervezted el?.-csak ámult, az asztalon gyergya egy csokor rózsával.
Igen, tetszik?-kérdeztem tőlle.
Az nem kérdés.-mondta majd a nyakamba ugrott és szorosan átölelt.
Na viszont most üljünk le enni mert kifog hülni az étel.-mondtam majd kihúztam udvariasan Ashnek a szeket majd betoltam alatta és én is leültem.
Elfogyazstotuk a vacsorat ami bevallomelég finom volt és persze a zenéről is gondoskodtam.Szabad lesz erre a táncra?-kérdeztem tőlle majd nyujtottam a kezem felé amit ő elfogadott s finoman hozzám simult.
Szép lassan elkezdtünk táncolni, ő fejét vállamra hajtotta majd így folytatuk.
Egyszerűen tökéletes volt.Hellooo skacok.
Tudom eléggé elmaradtam.
De nem igen volt időm írni, új suli és hát több a tanulnivaló.
Ahogy tudom a többi storyt is írom tovább, remélem tetszett ez a rész ha igen tamogasatok egy csillagal.
Na bye.😊✌
#BATKECSKE
أنت تقرأ
LOVE IS LOVE
خيال (فانتازيا)#lány&lány #tábor #love is love #kiss 16vagyok a nevem Black Elisabett. Egy átlagos lázadó tinicsaj. Anyám csak is azt hiszi, hogy a gépemmel meg a telefonommal foglalkozom. De ez nem is igaz hisz imádok gitározni és a haverokkal lógni. V...