Elisabett szemszöge:
Hm most álmodom ezt vagy tényleg egy játszotéren vagyok?
Nem vagyok egyedül velem van valaki de homàjosan làtom az alakot, hm mint ha ez az àlom megtörtént volna màr, én egy hintàban űlök ő pedig mellettem de nemlàtom mintha víz alatt lennék őt homàjosan látom, furcsa àlom mégis hàtborzongato, filmszakadàs majd kiszàltam s ő is, miért játszik velem?
Azt mondja "a pillangoi nem nyugszanak" én meg csak pirulok s érzem arcom "ég" .Felriadtam, levert a víz és remegtem, Ash felriadt és megkérdezte.
Lisi jól vagy?.-én csak elképedve mondtam.
Persze, persze, csak álom...-és aludtam tovàbb.
Másnap reggel mivel Ash még aludt írtam neki egy űzenetet, hogy " majd jövők csak futni mentem" és màr mentem is, útam a kis part részhez vezetett ahol elfáradva leültem és lihegtem.
Olyan furcsa àlmom volt az éjel nem tudom, hova tenni de màr az az àlom egyszer megtőrtént s ez megrémisztett..akkor boldog voltam most meg fájó emlék de mégis mosolygok ha feljön az emlék persze a szívem lűktet..
Valaki megkocoktata a vàllamat hátúlról, megfordultam majd Ashel találtam szembe magam.Elfelejtetél kelteni pedig tudod, hogy én is szoktam veled menni futni.-mosolygott rám
Tudom csak olyan aranyos voltàl én meg nem akartalak felkelteni.-mondtam neki egy mosoly kiséretébe majd hírtelen leűlt mellém.
Minden oké?.-kérdrzte hisz làtta gondolkodo arcom.
Persze csak olyan furcs álmom volt..-mondtam halkan.
Mit álmodtàl?-kérdezte majd megfogta a kezem.
Egy lànyról, egy jàtszotéren voltunk, én bent űltem egy hintàba ő pedig mellettem..majd kiszàltam és ő is..nekidőltem a vascsőnek ő pedig azt mondta "nem nyugszanak a pillangói" és hírtelen felriadtam..-meséltem el neki.
Ismerted az illetőt?.-kérdezte tőllem.
Nem csak homájosan làttam nem ismerem fel...mégis olyan igazinak tűnt az álom..mintha már megtőrtént volna.-mondtam neki semmitérző arcal.
Hm, ez csak álom volt ne tőrd a fejedet ezen.-mondta s rám mosolygott.
Igen csak egy àlom..-feleltem majd megöleltem és megcsókoltam..."álom ami olyan valos, hogy màr ijesztő...."
Hello, bocsi a rővid storyért meg, hogy nem voltam, de màris írom a következőt, kitartás. ^^
Bye, #BATKECSKE :3 ^^
ESTÁS LEYENDO
LOVE IS LOVE
Fantasía#lány&lány #tábor #love is love #kiss 16vagyok a nevem Black Elisabett. Egy átlagos lázadó tinicsaj. Anyám csak is azt hiszi, hogy a gépemmel meg a telefonommal foglalkozom. De ez nem is igaz hisz imádok gitározni és a haverokkal lógni. V...