Reggel komásan kászálodtam ki az ágyból.
Mivel othon is szokásom és hát tényleg nemárt meg a futás így fogtam magam felvettem a ruhámat majd a futocipőmet és kimentem.
A fűlesemet bedugtam majd elkezdtem futni.
Mikőzben lefele figyeltem egyszer csak arra eszméltem, hogy valakibe belefutottam.
Felnéztem és a hátát fógó Aslyvel találtam szemben magam.Szia Eliza.-köszönt azon az eszméletlen cuki hangján.
Szia, nehargudj nem figyeltem oda, gyere had segitsek.-mután segitetem neki úgy dőntötünk együtt futunk tovább.
Miútán viszaértünk a táborhoz letusoltam majd siettem vissza, hogy együtt tudjunk menni enni.
Miközben reggeliztünk egypár dolgot megtudta róla, hogy például imád zongórázni vagy hogy szeretne megtanulni gitárózi amit természetesen én tudok így hát megkért, hogy majd tanitsam meg.
Szeret rajzolni és hogy az apukája sajnos meghalt autóbalesetben.Ashly szemszöge
Miközbe a zeneterem felé tartotunk éreztem, hogy Eliz bámul.
Kínnos csend volt...de pár perc útán megtőrtea csendet amiért hálát adtam az istennek.Ash komolyan akarod, hogy megtanitsalak gitározni?.-kérdezte kissé félve.
Peresz, hisz akkor minek hoztlak volna ide?.-kérdeztem s egy nyugtatón mosolyogtam.
Rendben.-mosolygott vissza rám.
Amint láttam ahogy játszik a hurokkal az újjaival tátott szájjal néztem.
Eszméletlen ez a lány.
Még csak a második napja van itt de ha a közelemben van a pillangóim a gyomromba mint ha ezer fele szálnának.
Annyira elbambulhattam rajta, hogy észre se vettem mikor végzet.Hahó Ashly.-arra eszméltem, hogy a szemem előtt legyez a kezével.
Ohm...bocsánat elkalandóztam.-mondtam kissé elpirulva.
Azt észrevettem hisz már vagy 5 perce szólogatlak.-mikőzbe ezeket mondta nekem egy nagy mosoly űlt ki a száján.
Eliza szemszöge.
Akkor megmutatod, hogy kell zongórázni?.-kissé félve kérdeztem amit ő észre is vett.
Héj nyugalom nem eszlek meg, persze gyere.-mondta amin én csak nevetni tudtam.
Leült majd ahogy az újjai színte a bilentyűkhőz ért lehunyta a szemeit.
Elkezdett játszani s én csak ámúlva figyeltem.
Nem értem, hogy mivan velem mint ha ez a lány megbabónázott vólna.
Amint végignéztem minden egyes arcvonàsát és azokat a kis aranyos szeplőit majd elolvadtam tőlle.
Mikor végzett rámnézett és elmosolyodott amit természetesen viszonoztam.Na megprobálood?.-kérdezte egy nagy mosolyal az arcán.
Pe...persze.-kissé dadogva de kimondtam.
Mikor kezemet megfogta és a billentyür nekem már nem is az járt a fejembe hanem az érintése.
Azok a puha kezek ahogy az enyére simulnak olyan jó volt.
Eléggé ügyetlen voltam de azért bevallom egy kicsit ment.
Mikor végeztünk feláltunk majd megköszöntem, hogy segitett és váratlanul a nyakamba ugrott így az nem bírtam megtartani magunkat és hátra estünk.
Elég fura pozba esett rám.
Vészesen volt kőzel hozzám de felugrott majd felsegitett.Neharagudj nem akartam.- kissé elpírulva mondta de nagyon aranyos volt.
Semmi baj, nekem mennem kell szia Ash.-elköszöntem majd megőleltem.
Elköszöntünk majd ment mindenki a dolgára.....
Azt hiszem beleszerettem ebbe a lányba...lehet nem is lesz olyan rosz ez a tábor...Halle embik, hát itt a kővi rész.
Komentek jöhetnek nem harapok! ;)
Bye.#BATKECSKE :3
VOCÊ ESTÁ LENDO
LOVE IS LOVE
Fantasia#lány&lány #tábor #love is love #kiss 16vagyok a nevem Black Elisabett. Egy átlagos lázadó tinicsaj. Anyám csak is azt hiszi, hogy a gépemmel meg a telefonommal foglalkozom. De ez nem is igaz hisz imádok gitározni és a haverokkal lógni. V...