-13

84 12 0
                                    

       "Lepastu aku cuba nak bunuh diri..."Jimin menangis dibahu Jin. Jin mengusap belakang Jimin.Dia membiarkan Jimin melepaskan segalanya."Aik...Asal senyap?"Tanya Jin sendiri. Jin tersenyum. Rupa rupanya Jimin tertidur dibahunya.

*Back to Jimin P. O. V

        Urgh....Dah pagi?Aku membuka mata."Morning!"BTS sudahpun terpacak dihadapanku. "Jom makan..."Ajak Jin. Aku mengangkat sebelah kening. "Kita makan kat situ..."Kata J-Hope sambil menunjukkan sebuah taman dari tingkap. Aku tenung lama taman itu. Cantik... Aku tersenyum. V dan Jungkook memegang bahu aku. Aku sedikit terkejut. "Jomla..Kau mesti lapa an?"Ajak V. Aku bangun dari katil. Mereka semua tersenyum.

       Selepas makan BTS memandang aku.Kenape diorang pandang aku semacam ni?..."Jimin...Nah..."Namjoon menghulurkan sesuatu. "A...ape ni?"Tanyaku... Sehelai kertas yang mengandungi alamat yang tidak aku tahu alamat tempat apa direnung. "Kau dah boleh keluar hospital esok...Sebab bila aku tengok balik dengan cara kau berada di luar baru kau boleh ingat balik daripada kau duduk je kat hospital ni."Jelas Jin. "J...jadi ni alamat rumah korang?"Tanya ku teragak Agak. Serta merta muka mereka berubah. Kelihatan suram. "Kau simpan dulu elok elok...Esok kau tau..."Kata Suga. Aku rasa berdebar debar. Alamat ape pulak ni?...

Lie•P.J.M•[✔]Where stories live. Discover now