Aku kadang kadang bosan jugak duduk dalam rumah ni... Aku nak cari kerja tapi diorang tak bagi. Tapi sekarang dah ok skit la sebab Suga hyung dah berhenti kerja. So dia bole la teman aku kat rumah.Tapi aku tak pasti dia yang berhenti atau dia kena buang kerja. Sebab dia dengan selambanya citer kat aku yang dia selalu tido kat tempat kerja. Tapi aku bersangka baik je la... Hahah...
"Jimin kau...Aku bangga dengan kau..."Tiba tiba Suga hyung membuka mulut. Aku kepelikan. "Bangga ape hyung?"Tanyaku terpinga pinga. "Aku bangga sebab kau tak putus asa..Tu je..Dah la aku nk tido jap...Nanti kalau orang delivery pizza datang panggil aku tau.."Suga hyung terus naik atas. Heh... Tinggalla aku bersendiri lagi...*Ding Dong... *
Aku mengintai sikit dari tingkap... Oh... Orang pizza... "Suga hyungggg!!!!"Halah orang tua ni tak menyaut lak... Aku ape lagi terpaksa la naik atas nak kejut dia... Tah kenape dia tak bagi aku amik sendiri...
Aku ketuk bilik dia dah dekat 10 kali dia tak menyaut. Agak Agak kalau aku letak bom bole tak? Hish... Masuk je la...
"Suga hyung!Orang pizza datang!"Aku jerit kat telinga dia. "Hah?!!!..."Suga hyung terbangun. Hahahaha.. Lawak gile siot. "Ooo..ok aku gi..."Suga hyung terus keluar dari bilik.
"Apetu?"Aku yang baru aje nak keluar dari bilik Suga hyung ternampak satu kotak yang sangat menarik minat aku. Aku pegi dekat dengan kotak tu.
Haih... Baik jangan sentuh... Nanti hyung marah. Aku terus keluar bilik.