-15

70 11 0
                                    

       Aku kepelikkan... Hmm... Dah hampir sejam ni.. Xkan tak sampai sampai lagi? "H...Hyunjae...Jauh lagi ke?"Tanyaku. "Ah?dah dekat dah"Balas Hyunjae. Masih lagi dengan senyuman.

       Tiba tiba kereta berhenti. Aku pandang ke sekeliling.Tempat parking. "Jap ye...Saya ada sesuatu nak beli..."Kata Hyunjae. Aku hanya mengangguk.

     Selepas beberapa minit Hyunjae kembali. Kembali bersama sejambak bunga mawar putih. U... Untuk ape tu? Hyunjae tersenyum. "Dah...Jom teruskan perjalanan..."Kata Hyunjae.

       "Hyunjae... Sebenarnya ni alamat ape? "Tanyaku. "Maafla..Tapi...Saya tak dibenarkan untuk memberi tahu lokasi tempat ini..."Balas Hyunjae. Aku mengangguk. Sedikit kecewa.

       Aku mula pelik kerana Hyunjae memasuki kawasan yang agak terpencil. Tempat ape sebenarnya ni? ...Aku melihat Hyunjae melalui cermin pandang  belakang. Hyunjae tersenyum.. Tapi senyumannya tak seperti sebelum ni. Senyumannya kelat. Kereta diberhentikan. "Kita dah sampai"Kata Hyunjae. Aku memandang sekeliling. Xde ape ape pun... Hutan je... Hyunjae mengangguk tanda faham dengan pandangan ku. "Kau kena jalan depan lagi...Kat situ la tempatnya."Kata Hyunjae. Aku mengangguk. "Kamsa..." "Saya tunggu kat sini bila kau selesai... "Potong Hyunjae. Aku membuka pintu kereta. "Owh...Jap,nah ambil ni..Kau perlukannya..."Hyunjae memberikan bunga mawar putih tadi. Tanpa banyak soal aku mengambil bunga itu...

TBC...
NOTE:Bukan nak ckp ape tp... Just nak mintak maaf sebab citer ni agak bosan... And banyak bab yang tak perlu pun... Citer ni pun sebenarnya tak dirancang... And sekali lagi sorry.

Lie•P.J.M•[✔]Where stories live. Discover now