Κάποτε είχα διαβάσει κάπου "Δεν είσαι αδερφός αν δεν είσαι κακή επιρροή." Πάντα στο μυαλό μου ερχόταν η Bella.
Μεγαλώσαμε οι δυο μας, είμαστε κολλητές από τα 10 και πάντα δοκιμάζουμε μαζί νέα πράγματα.
Έχουμε ξεκινήσει μαζί το τσιγάρο.
Έχουμε ξεκινήσει μαζι τις κοπάνες.
Εχουμε κλέψει διαφορά μικρό πράγματα από μαγαζιά.
Τα πάντα τα κάνουμε μαζί από τότε που μας θυμάμαι.
Η μια επηρεάζει την άλλη, η μια δίνει δύναμη στην άλλη.
Είχαμε τα ίδια ενδιαφέροντα και τα ίδια γούστα στα πάντα. Στα χόμπι, στους άντρες...Πότε όμως δεν συμφωνούσα με τον τρόπο που με εντυνε όταν βγαίναμε έξω το βράδυ.
Κοιτάζω τον εαυτό μου στον καθρέφτη και γουρλωνω τα μάτια μου στο πως με έχει κάνει για άλλη μια φορά χωρίς τη θέληση μου.
"Ξεχνά το εγώ δεν βγαίνω έτσι έξω." Δηλώνω στην κολλητή μου η οποία φοράει τα μισά από ότι εγω, δηλαδή όσο ακόμα μισά από αυτά που φοράω εγώ γίνετε.
"Σε ενημερώνω πως εκεί που θα πάμε υπάρχουν και χειρότερα." Λεει καθώς φτιάχνει το στήθος της μπροστά από τον καθρέφτη.
"Υπάρχουν χειρότερα;" ρωτάω ειρωνικά, ποσό ακόμα;
"Φυσικά." Απαντάει εκείνη παίρνοντας την τσάντα της.
"Να το δω και να μην το πιστέψω." Αναφωνω καθώς προσπαθώ να τραβήξω το φόρεμα ώστε να μη φαίνονται και πολλά.
"Σταμάτα να το κατεβάζεις." Με μαλώνει.
"Που είσαι πατέρα να με καμαρώσεις." Σχολιαζω ενώ κοιταω εξουθενομενη τον ουρανό.
"Αντιλεγεις;" ρωταει ενώ σηκώνει το φρύδι της.
"Τι εννοείς αν με έβλεπε έτσι δε θα με άφηνε να βγω καν από το σπίτι." Απαντάω, τον ξέρω τον πατέρα μου αν ήταν εδώ το πολύ πολύ να με έκλεινε σε κανένα μπουντρούμι στην Αλάσκα.
"Δεν ειναι ομως, οποτε θα βγεις." Λεει ενώ κλείδωνα την πόρτα του σπιτιού.
Γυρναω τα μάτια μου και ενεργοποιω τον συναγερμό, μου είναι περίεργο να πατάω την ημερομηνία της γέννησης μου όμως δεν θα μπω στον κόπο να αλλάξω τον κωδικό του πατέρα μου.
BẠN ĐANG ĐỌC
The Sinners
Teen FictionΟ πατέρας μου πάντα έλεγε να μην αφήνω ανοιχτούς λογαριασμούς με κανέναν. "Οι άνθρωποι είναι κακοί, δεν πρέπει να εμπιστεύεσαι κανέναν..." Όπλα, ναρκωτικά, λεφτά, ολα αυτά κυριαρχούνε τον κόσμο. Έναν κόσμο τόσο απάνθρωπο χωρίς κανένα συναίσθημα. Ν...