🖤 7 🖤

121 25 1
                                    

Η Λίρτα πήρε μια βαθιά ανάσα. Το υγρό γύρω τους εξέπεμψε μια έντονη λάμψη. Εκείνη άρχισε σιγά σιγά να χορεύει, ο χορός της σαν να ήταν καλεσμα. Το υγρό ανταποκριθηκε στο μυστικό της λικνισμα και σε λίγο διμιουργησε γύρω της ένα τοίχος το οποίο με μια της κίνηση ταξίδευε απ τη μία μεριά στην άλλη σε ελάχιστο χρόνο. Η συναυλία συνεχιζόταν μα ο κόσμος δεν είχε αντιληφθεί τίποτα. Συνέχιζαν να χορεύουν στον ρυθμό της μουσικής. Μόνο οι διαλεγμένοι της Λίρτα την κοιτούσαν μαγεμένοι. Το υγρό άρχισε μετά από λίγο να κυκλωνει και κείνους. Το ένοιωθαν σαν ένα ψυχρό μα ευχάριστο χάδι. Εκείνη τους κοίταξε και σε λίγο όλοι μαζί ταυτόχρονα έβγαλαν τα παπουτσια τους και πατούσαν με τα γυμνά τους πόδια το έδαφος. Η Λίρτα ψιθυρίσε κάτι και το υγρό άρχισε να απλώνεται στα πόδια των διαλεγμενων σαν μικρή λιμνούλα. Με μιας όλοι τους πάτησαν το υγρό. Το χρώμα του δέρματος τους αλλαξε γινόταν διάφανο μεχρι που εξαΰλωθικαν και το μόνο που απέμεινε ήταν μια σκιά. Την κοιτούσαν σαν πείνασμενα όντα έτοιμα για το παραμικρό. Δεν είχαν πια σώματα μα ούτε και σκέψη ήταν υποχείρια δικά της δούλοι της. Εκείνη ένιωσε υπέροχα σχεδόν υδονικα.Εκλεισε  για λίγο τα μάτια της και είδε την Σκιά να διαλύει γύρω της ότι υπάρχει. Το χωριό το δάσος οι νεκροί όλα άρχισαν να λιώνουν σαν κερί και να εξαφανιζονται. Μετα από λίγο η Σκιά προσταξε τους διαλεγμένους να κατευθυνθούν προς τις βιβλιοθήκες. Εκείνοι υπακουσαν και με πονηρό χαμόγελο πέταξαν σαν σκόνη προς όλες εκείνες τις βιβλιοθήκες που ήταν γεμάτες παραμύθια. Και έτσι μετά από λίγο όλοι τους είχαν εισχωρήσει στις σελίδες τους. Η Σκιά απόλαυσε την αίσθηση και μετά από λίγο εξέπεμψε το πρασινο φως της παντού την ώρα που η Λίρτα κατευθυνε το υγρό προς τον ουρανό κάνοντας τον πράσινο. Οι άνθρωποι πρόσεξαν τότε πως κάτι γίνεται μα ήταν αργά.

Σκοτεινό παραμύθι#GR contest (#JJASC19) #Starterliste 2019#TYS 2019Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ