🖤🖤

217 35 8
                                    

Την ίδια ώρα πολύ μακριά σε άλλο κόσμο περπατούσε σκεφτικό ένα κορίτσι. Ήταν καλοκαίρι παρ όλα αυτά οι μέρες ήταν βροχερες. Εκείνο το βράδυ το κρύο ήταν έντονο.Ηταν βυθισμένη στις σκέψεις της. Η ζωή της ως τώρα ήταν αδιάφορη και βαρετή. Έμενε μόνη. Το όνομα της Μάρτα. Κάθε βράδυ γυρνούσε απ τη δουλειά με το κινητό στο χέρι. Δίχως όνειρα, δίχως χαρά. Απλά ζούσε. Εκείνο το βραδυ αέρας ήταν ιδιαίτερα ενοχλητικός. Θαρρείς και πάλευε μαζί του. Προσπαθούσε να σταθεί στα πόδια της. Ξαφνικά κάτι την έκανε να δακρύσει. Σταμάτησε απότομα και έκλεισε τα μάτια της. Μετά από λίγο κάτι ένιωσε να κολλάει στο πόδι της. Χωρίς να σκεφτεί έσκυψε το κοίταξε και το κράτησε βιάστηκα πριν ο αέρας της το πάρει απ τα χέρια. Η Μαρτα κοιτούσε απελπισμένα γύρω της. Έπρεπε να προστατευτεί. Πρόσεξε ένα τοίχο λίγο πιο κάτω. Αποφάσισε να προχωρήσει προς το μέρος του. Ακουμπώντας τον ένιωσε ανακούφιση. Ήξερε πως δεν θα της συνέβαινε κάτι. Ο αέρας δεν ήταν πια απειλή. Παίρνοντας βαθιές ανάσες πρόσεξε καλύτερα τη κρατούσε. Ήταν μια σελίδα βιβλίου. Άγρια σκισμένη. Η βροχή  αλλοίωσε τις λέξεις. Δεν μπόρεσε να βγάλει νόημα. Το μόνο που διάβασε ήταν για μια κοπέλα την Λιθ που μια Σκιά φώναξε έντονα το όνομα της. Τίποτα άλλο. Ο αέρας είχε κοπάσει οπότε αποφάσισε να συνεχίσει για το σπίτι της πετώντας παράλληλα τη σελίδα του βιβλίου στο έδαφος. Μα δε προσεξε κάτι την ώρα που κοιτούσε γύρω της κρατώντας τη σελίδα ακόμα στο χέρι της ένα σχεδόν άυλο σύννεφο από μελάνι άρχισε να τυλίγεται απαλά απ τα δάχτυλα στο μισό της χέρι. Η σελίδα τώρα ήταν κενή. Το μελάνι έγινε ένα μ εκείνην. Η Μάρτα πήρε μια βαθιά ανάσα μα σε λίγο ζαλίστηκε.

Σκοτεινό παραμύθι#GR contest (#JJASC19) #Starterliste 2019#TYS 2019Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt