Medya:Beste
Yeni bir güne kuzenlerimle birlikte uyanmıştık.kahvaltımızı yaptıktan sonra kızlarla beraber kendimize bakım yaptık.pelin su her zaman ki çılgınlıklarını gerçekleştirip.şaçlarımızın rengini değiştirmişti.şaka şaka öyle birşey yapmasına hayatta izin veremezdim.onun sağı solu belli olmaz.sadece bir kaç tane pelin in peruklarından denedik daha sonra da ağda yaptık.Beste ye ağda sırası gelince yutkunarak geri geri kaçmaya başladı.
"Bestecim nereye kaçıyorsun acaba bu elimde tutmuş olduğum.ağda yapılacak sen bize yaparken iyiydi.ama birde biz acıyla bağırınca kıs kıs gülüyordun."deyip üzerine yürüdüm.
"Aaa siz yanlış anlamızşsınız beni o an aklıma çok komik bir fıkra gelmişti.ondan şey ettim ben hem bunun tüy dökücü kremi var ben onu kullanayım en iyisi "deyip yandan yandan kapıya doğru kaçmaya başladı.tabi pelin hemen kapıyı kilitleyip.anahtarı da kot pantalonun cebine tıkıştır dı.
"Hayır beste hanım hep beraber başladık.bu işe bu yüzden kaçmak yok"beste el mecbur bundan sonra kaçışın olmayacağını anladığı için kabullenip koltuğa oturdu.
Beste nin de zor dakikaları geçtikten sonra saat de epey bir ilerlemişti.bütün günümüzü kendimiz için ayırmıştık.bugün ün tatil olması çok iyiydi kızlarla bu kadar uzun süre geçirmeyeli çok olmuştu.akşam vakti olunca yiğit her zaman ki gibi evime paldıradan girdi.
"Ooo yiğit bey hayırdır ne işin var senin burada "deyip tek kaşımı kaldırdım.kızlar benim bu halime gülerken bende en ciddi ifademi takınıyordum.
"Of Mihri ya geçmedi mi hayla öfken?"yanıma gelip.boş tarafıma oturunca ona baygın baygın baktım.
"Sence geçmiş mi geçmemiş mi.?"yiğit sabır diler gibi yukarı baktı.
"Mihricim canım kuzenim biricik can yoldaşım.ufacık birşey için kaç senelik beraberliğimizi mi bitireceksin"gülümsedim. Ben bu hıyar la küs kalamazdım ki.
"Saçmalama Yiğit tabiki de öyle birşey yapmayacam "deyip boynuna sarıldım.
"Tabiki de yapmazsın çünkü biraz sonra nefessizlikten boğulacağım.ve ben öldükten sonra da küsmen için bir yiğit bulunmayacak."hafifçe kızıp ondan ayrıldım.ve karnını cimcikledim.
"Ahh ne yapıyorsun"
"Sus artık yoksa kaldığım yerden küsmeye devam ederim."yiğit teslim olur gibi ellerini yukarı kaldırdı.daha sonra sağ eliyle ağzına hayali bir fermuar çekti.
"O zaman barıştığınıza göre artık film gecesi yapalım hadi herkes pijamasını giyip gelsin öyle daha rahat oluyor."pelin in sözünü uygulayıp.pijamalarımızı giydik.yiğit üst kata çıktı.giyinmek için pelin se alt kata inmişti.
Bende Besteyle beraber odama geçip pijamalarımızı giyindik.ama beste nin kalçaları biraz büyük olduğu için ona annem in pijamasını vermiştim.
"Maşallah yengemin pijaması da sıcacık mış."gülümseyip içeri geçtik.
Yiğit ve Pelin su da gelmişti.
"Ne izliyoruz filmi seçtiniz mi?"
"Mad Max Öfkeli Yollar ı izleyelim daha izlemedim.seninle beraber izleriz diye düşünmüştüm.ama nasip hep beraber izlemekte varmış."yiğit i başımla onaylayıp.tekrar oturma odasından çıktım.istikabet mutfak tı.kaselere abur cuburları koyup.tepsiye yerleştirdim.
Onları içeriye koyduktan sonra bizimkilere döndüm.
"Ne içersiniz "
Beste meyve suyu istemişti.yiğit ve pelin su kola istemişlerdi.kendime de meyveli soda doldurmuştum.içecekleri verdikten sonra koltuğuma kutuldum
Yiğit kumandayı alıp.filmi başlattı.hepimiz pür dikkat filme odaklandık çok aksiyonlu bir filim di.ama çoğu yerleri çok abartı kaçmıştı.heleki o gitar çalan adam bana göre olmasa daha iyi olurdu.
Kolunun bir tanesi olmayan kız için çok üzülmüştüm.o kadar zorluğa karşı pes etmemesi iyi birşey di.bu karakteri ile birçok insana vazgeçmeyip.zorlukları sonun da ne olursa olsun çabalamayı öğretmişti.
Film biter bitmez.hava almak için dışarı çıktım.ellerimi balkonun demirinin üstüne koydum.bu şekilde yaslanıp.ortalığa bakındım.gözlerim diğer apartma nın önündeki lüks arabaya takıldı.
Oldukça pahalı ve güzel duruyordu.arabanın kapıları açılınca içinden inen kişilerle kaşlarımı olabildiğince yukarı çattım.