Szeptember 2.

421 15 1
                                    

Új nap, új események, új élmények. Reggel ismét az ébrsztőm hangjára keltem. Kipattantam az ágyból, és gyorsan belebújtam a mamuszomba és a köntösömbe. Eltotyogtam a fürdőig, majd bent egy laza kontyba fogtam a hajam a fejem tetején.  Az  arcomat lefertőtlenítettem micellás vízzel, majd pedig bekentem hidratáló-ápoló krémmel. Lementem a komyhába és elfogyasztottam volna a szokásos kakaómat, ha apa nem jön nekem mint egy holtkóros, vagy egy zombi aki kaját keres ezzel leforrázva engem. Szóval kapcsolhattam ultrára, tehat sprint fel zuhanyozni, a pizsimet a szennyesbe dobni, stb. Miutá kész lettem gyorsan felkaptam az előre bekészített ruháimat:

Fogat mostam, mivel a szempilláim feketék és hosszúak, ezért nem használok szempilla spirált, szóval csak egy halvány rózsaszínű labellót vittem fel az ajkaimra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Fogat mostam, mivel a szempilláim feketék és hosszúak, ezért nem használok szempilla spirált, szóval csak egy halvány rózsaszínű labellót vittem fel az ajkaimra. A hajam kifésültem és beleraktam egy virágos hajpántot, és készen is voltam. Lerohantam a lépcsőn és felkaptam a fehér magas szárú conversem. Gyorsan elköszöntem anyuéktól és kiléptem az ajtón. Meglepetésemre virág állt a kapunkban.

- Jé! De szép virág nyílt a kapunkban!-mosolyogtam rá kedvesen-Szia Virág-mire kiejtettem nevét az ajkaimon, Ő már fulladozott a nevetéstől- Annyira azért nem volt vicces!-kuncogtam már én is vele.

- Dehogynem! Annyira vicces vagy Reniiiii!-törölgette könnyeit. Tipikus pink-fekte halálfejes emó outfitet viselt- festett fekete haját pedig a szemébe fésülte.

- Egyébként neked, hogy jött ez az emó stílus?- léptem mellé.- Mármint tök aranyos vagy, meg szimpi és ezt a stílust nem tudom hova rakni.-szomorúan nézett rám miközben lefelé haladtunk a dombon-Jaj! Ezt nem sértésnek szántam! Puszta kíváncsiság, nehogy azt hidd!

-Jaa, nem gondoltam azt, csak tudod nekem kissé szar és megalázó erről dumcsizni. Naon rossz emlék és nem szeretem felidézni.-magyarázta a saját stílusában.

-Ó! Nem kell elmondanod, ha nem szeretnéd, hiszen csak tegnap találkoztunk, de ha majd késznek érzed magad rá akkor szólj, és én nagyon szívesen meghallgatlak.-mosolyogtam rá bíztatóan.

-Oki.-vigyorodott el Ő is.

Ezek után lényegében jelentéktelen dolgokról csevegtünk, mégis rengeteget nevettünk és megtaláltuk a közös hangot. Jó érzés volt, hogy van egy barátnőm. A sulihoz érve megpillantottunk néhány srácot az osztályból. Ricsi, Zsolti és Dave állt az árkádok mellett dumálva. Mikor megpillantottak minket, ahogy a suli bejárata felé közeledünk intettek, hogy menjünk oda hozzájuk.

-Cső Ren! Csá Virág! Mi a pálya?-vigyorgott rák.

-Hali Rics! Minden szupiiii! Jé! Az ott egy deszka nálad? Jó oké-oké tudom! Hülye kérdés! Nyilván, hogy az egy deszka! Jézusom!-röhögtem el magam-Bocsi, fura vagyok ma reggel...

-Semmi baj-néztek rám komolyan, pedig láttam a szemükön, hogy jól szórakoznak rajtam-De ha már így megkérdezted-mosolygott rám-nem próbálod ki?

A Szent Johanna Gimi kicsit másképpWhere stories live. Discover now