Hali! Reni vagyok!

1K 13 0
                                    

Hali. A nevem Rentai Renáta, de csak Reni. Most fogom elkezdeni tanulmányaimat a Szent Johanna Alapítványi Gimnáziumban. Már nagyon várom és rettenetesen izgulok! Azért kezdtem el írni ezt a naplót, mert azt olvastam, hogy a gimis években ajánlott, meg ilyenkor a napló a lányok legjobb barátja. Szóval gondoltam miért-ne? És akkor néhány szó magamról. Sosem voltam valami népszerű diák. Mindíg a lúzzerek illetve a stréberek táborát erősítettem általánosban. Nem voltak barátaim. Nem értem, hogy miért ítélik el az embert csak azért, mert szeret olvasni. Szerintem az olvasás igenis jó! Szeretem , hogy bele tudom képzelni magam az adott szereplő helyébe, hogy úgy érezhetem mintha én is ott lennék, hogy együtt élhetem át az izgalmakat a szereplőkkel, együtt sírhatok és együtt nevethetek velük. Olvasni jó! Élvezetes! És izgalmas! Szóval gondolom leesett, hogy írtózatosan nagy könyvmoly vagyok. Szeretem a könyveket. Mindígis kitűnő voltam. Stréber. Ezt nem részletezném. Én tanulok és kész. Kellenek a jó jegyek. Nekem kell a pozitív visszajelzés. Hogy jól csinálok valamit. Szeretem ha jól minősítik a munkám. Ha megvan a gyümölcse. Egyébként hobbim a táncolás. Nem vagyok nagy táncos vagy mi csak egyszerűen a sport miatt csinálom. Ezt úgy értem, hogy azért ,hogy tartsam az alakom és mozogjak valamit. Ja igen és, hogy fejlődjön a mozgáskordinációm. Meg anyáék nagyon nem akarták,hogy egész nap csak olvassak, hanem mozduljak is ki,mert elpunnyadok. Hát jó. Egyébként a kinézetem se nagy durranás. Barna hajam van és kék szemem. Sosem voltam plázacica meg divatguru. Aki mindig követi az adott trendet. Nekem megvan a saját ízlésem. Nagyon szeretem a pulcsikat. Meg az adidast. Nyáron meg általában sima farmershort-póló-néhány kiegészítő kombinációban nyomom. Nem nagy durranás. Ez vagyok én. Amúgy mivel nemrég költöztünk fel ide pestre és ki kellett csomagolni meg amúgyis nem hagynám anyára az egészet ezért nem mentem gólyatáborba és itthon maradtam segíteni. A szobám egyszerű bézs színű és az ablak felőli fal bordó. Van egy francia-ágyam azzal szemben pedig a gardróbam van. A könyvespolcom az ágytól balra található. Az íróasztalom pedig az ablak előtt. Az asztal mellett van egy hatalmas tükröm amit még ki fogok díszíteni. Hát ez lennék én.

Ez lett volna az első rész! Remélem tetszett! Puszi:                          Bogyó❤

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ez lett volna az első rész! Remélem tetszett! Puszi:
                          Bogyó❤

A Szent Johanna Gimi kicsit másképpTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang