Sam: "Castiel, Dean'e ne oldu!?" Sam sinirli bir şekilde sordu. Castiel'in yüzüne cevap bekleyerek bakıyor ve bu sürede aklından yüzlerce soru daha geçiyordu.
Castiel ona birçok şeyi anlatmıştı. Şimdi bir otel odasına gelmişler ve olası bir kıyameti daha önlemek için ava çıkmaya hazırlanıyorlardı.
Castiel başını öne eğerek "Dean.. bedenini Michael'a teslim etti." dedi.
Sam: "Ne!? Sen de buna izin mi verdin!?" dedi sesini daha da yükselterek.
Castiel: "Bu olay olurken ben ölüydüm Sam! Michael, Dean'in bedenini ele geçirdikten sonra beni ve 2 meleği daha diriltti. Bunlardan birisi baş melek Gabriel."
Castiel, Sam'e olan biteni açıklamaya çalışıyordu ancak Sam'in tek düşündüğü şey Dean'di. Ona normal bir hayat yaşamasını söylemişti. Ancak şimdi işler çığrından çıkmış gözüküyordu.
Sam düzgün düşünemiyordu. Belki de Şeytan'la birlikte kafeste kaldığı günler onun düzgün düşünmesine engel oluyordu.
Castiel'in yüz ifadesi birden bire değişti. Sanki aklına bir şey gelmiş gibiydi.
Castiel: "Nasıl hissediyorsun Sam?"
Sam: "Nasıl mı hissediyorum? Berbat, Cass ! Lucifer'la birlikte lanet çukurda 1 seneden fazla zaman geçirdim ve ağabeyimin bedeninde bir baş melek var ! Söylesene sence nasıl hissedebilirim!?" Sam sözünü bitirdiğinde elleriyle yüzünü kapatıp derin bir nefes aldı.
Castiel: "Hissetmemeliydin" dedi sakin bir ifadeyle.
Sam ellerini yüzünden çekip şaşırmışcasına sordu: "Ne? Neden böyle bir şey söyledin?"
Castiel: "Seni kafesten çıkarmak için Ölüm'den yardım istedim. O, bunu yapabileceğini ancak ruhunu getirmenin senin için ölümle sonuçlanabileceğini söyledi."
Sam: "Ölüm'den yardım mı istedin!? Karşılığında ne istedi?"
Castiel: "Hiçbir şey."
Sam: "Hiçbir şey? Asla 'hiçbir şey' olmaz Cass."
Castiel: "Benden birşey istemedi Sam." dedi gözlerini devirerek. "Çok çaresiz olduğumu anlamış gibiydi ve yalvarıyordum, ona bir kaybının olmayacağını söyledim ve bana yardım etti, hepsi bu."
Sam sıkıntılı bir nefes verdi, "Umarım hepsi budur." Bir an duraksadı. "Ruhumu geri getirmek ölümle mi sonuçlanırmış? Bu da ne demek şimdi? Bildiğim kadarıyla ruhum yerinde."
Castiel:"Bunu anlamanın tek bir yolu var." Cass kollarını sıvadı ve Sam'e kemerini vererek ısırmasını söyledi. "Bu biraz acıtıcak."
Sam:"Ne? Bu ne için?"
Castiel:"Sadece ruhunun yerinde olup olmadığını kontrol edeceğim tamam mı? Sıkı dur."
Sam:"Lanet olsun!"
***
Metatron ve Balthazar sokak arasında karşılaşmışlardı. Balthazar Metatron'u olaya dahil etmek için elinden geleni yapıyordu. Ancak Metatron bundan uzak durmak istiyordu. Balthazar'dan daha akıllıydı ve daha çok şey biliyordu. Baş meleklerden herhangi birinin dünyada nasıl bir yıkıma yol açabileceğini iyi biliyordu. Michael'ın neyin peşinde olduğunu anlamak için Balthazar'ı dinlemeye karar verdi.
Metatron: "Benden ne istiyorsun Balthazar?"
Balthazar: "Michael için çalışmanı istiyorum kardeşim. Baba'mızı kurtarma görevinde bize katıl."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUPERNATURAL: "SON"
FanficÇoğumuzun bildiği gibi Eric Kripke'nin Supernatural ile ilgili planları 5. sezon finaliyle tamamlanmıştı. Ardından çekilen sezonlar ve bölümler hayranların yoğun isteği üzerine ekibin geri kalanıyla birlikte devam etmişti. Bu hikayedeyse Lucifer'ın...