ep 9

1K 92 1
                                    

Mianae မေန႔ကဘယ္ကမွန္းမသိတဲ့ေစာင္သူငယ္ခ်င္းေလးမ်ားေရာက္လာလို႔ကိုယ္စုထားတဲ့ပိုက္ပိုက္ေလးအကုန္ေျပာင္ၿပီ😭😭ဒါေတာင္ စာအုပ္ဝယ္ဖို႔ ငါးေထာင္ပဲက်န္ေတာ့တယ္ omma!!!!!
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

"T..tae..?''

"Mianae jungkook ssi ကြၽန္ေတာ္ခင္ဗ်ားအေၾကာင္းကိုမသိခ်င္ေတာ့ပါဘူး...ခင္ဗ်ားဘယ္ေလာက္ပဲကြၽန္ေတာ့္ကိုလိုေလေသးမ႐ွိေအာင္ထားမယ္ေျပာေျပာကြၽန္ေတာ္လက္မခံႏိုင္ဘူးJungkook ssi! ကြၽန္ေတာ္အတိတ္ကဟာေတြကအတိတ္မွာပဲက်န္ခဲ့ၿပီယခုပစၥဳပၸန္မွာကြၽန္ေတာ္ခ်စ္တာJimin တစ္ေယာက္ထဲပဲ...''

"ကို္ယ္...ကိုယ့္..ကိုႀကိဳးစား...''

"ကြၽန္ေတာ္အိပ္ခ်င္ေနၿပီ...''

ေျပာကာ Jungkook ရဲ႕ အဆံုးသတ္ကိုနားမေထာင္မိ...
ေစာင္ကိုဆဲြကာJungkookကိုေက်ာေပးရင္းအိပ္လိုက္တယ္...

ဒါေပမဲ့ေျခသံမၾကားေသးလို႔Jungkookမသြားေသးမွန္းသိတယ္....ခ်က္ခ်င္းထလိုက္ေတာ့...သူ႔ေဘးမွာငိုေနတဲ့Jungkook
....
"J..Jung ...kook...s..si ''

"ျဖစ္ပ်က္ခဲ့သမ်ွအားလံုးကိုကိုယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ tae! ကိုယ့္ကိုေတာ့မမုန္းလိုက္ပါနဲ႔...''

"ဒါ..ဒါ..ေပမဲ့...''

"Taeကိူယ့္ကိုမခ်စ္ဘူးဆိုရင္ေတာင္ကိုယ္ကအေဝးကေနပဲနာက်င္စြာခ်စ္ပါ့မယ္...taeကို္ယ့္ကိုမခ်စ္ရင္ေတာင္မမုန္းလိုက္ပါနဲ႔...''

"ကြၽန္ေတာ္....''

စကားမဆံုးခင္....ဘာမွန္းမသိ...က်ဆင္းလာေသာမ်က္ရည္စီးေၾကာင္းတစ္ခု.....

Jungkookက အဲ့မ်က္ရည္ကို သူ႔လက္ကေလးနဲ႔တယုတယသုတ္ေပးရင္း....
ပါးကိုကိုင္ကာ...နဖူးေပၚသို႔...ေနာက္ဆံုးအေနႏွင့္...ႏႈတ္ဆက္အနမ္းေလးကိုႏူးညံၾကင္နာစြာနမ္းကာ..
နဖူးခ်င္းဖိကပ္ရင္း...

"I love you i'm always love you when you smile i smile when you cry i cry..... so... This is my Last Kiss My love Good bye!''

ႏႈတ္ဆက္ကာ....
လူနာေဆာင္အျပင္ဘက္သို႔တိတ္တဆိတ္ႏွလံုးသားနာက်င္စြာငိုေသာလူတစ္ေယာက္ ႏွင့္ အဲ့လူကိုၾကည့္ေနေသာ လူနာေဆာင္ထဲ႐ွိ ကုတင္ထက္၌ အတိုင္းမသိ..က်ဆင္းလာတဲ့မ်က္ရည္စီးေၾကာင္းနဲ႔ေကာင္ေလးကို...အေဝးတစ္ေနရာကေန...ဆံပင္အပန္းေရာင္ႏွင့္ေကာင္ေလးမ်က္ရည္က်စြာၾကည့္ေနခဲ့သည္....

Forgive me tae (Completed)Where stories live. Discover now