Annyeong Twins but different ကမွားျပတာသိလား မေရးရေသးဘူးဟီးဟီး အမွန္တကယ္ေတာ့ In the end you'll die like a dog!..
ဆိုတဲ့ Vk fanfic ကေလးကို Update မွာပါ Cherry know about us က straight fic ဆိုေတာ့ အဲ့ထဲမွာ Main lead က chae ပါ 😛😛႐ွက္စယ္ေအ 😛😛 Min chaeyoung ဆိုတာေလ...
Min yoohan ဆိုၿပီး ကိုယ့္အမအျဖစ္ ပါဝင္ကူညီေပးမွာကေတာ့ @mineungyung ဆိုေတာ့ လဒူမ(😛) ပဲဖစ္ပါတယ္႐ွန္....
Yoon seung jae ဆိုတဲ့ အြတ္ဖားကလည္း Main lead ပါေညာ္...
Shin Min Gyu ဆိုတာကလည္း ပါဝန္ကူညီတာပဲဖစ္ပါတယ္႐ွန္...
Kim Minjae ကလည္း ပါဝင္ကူညီပါတယ္႐ွန္...
Nari & Jiyeon ကလည္း ပါဝင္ကူညီတာပါပဲေညာ္...Yoon seung jae, Shin Mingyu & Kim Minjae ဆိုတဲ့ သူေတြကဘယ္သူမွမဟုတ္ပါဘူး Chae တိ့ုရဲ႕စိတ္ကူးထဲကေကာင္ေလးမ်ားပါ...
Nari & jiyeon ကေတာ့ Chae ရဲ႕ ေက်ာင္းကသူငယ္ခ်င္းေတြပါ...😂
Heehee ဒါေၾကာင့္ဘဒီ fic ကို ႀကိဳက္ႀကိဳက္ မႀကိဳ္က္ႀကိဳက္ vote & cmt ေလးေပးၾကပါ႐ို႔😂😂😂
In the end you'll die like a dog ကေတာ့ +ေတြဘာေတြမပါပါဘူး႐ွန္ chae က အခုမွ 14 ႏွစ္ထဲဝင္ခါစ ကေယးေယး ပဲ႐ွိေသးတာ ဝိုးဒယ္
ဒါေပမဲ့လဲ ဆဲတတ္ပါတယ္လို္😂😂😂 Bias က Suga မဟုတ္ပါဘူးေနာ္ ကင္ထယ္ေဟ်ာန္း ပါေနာ္😏
In the end you'll die like a dog ဆိုတဲ့ VK fic ေလးမွာ အရမ္း႐ိုင္းတဲ့စကားေတြပါတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ဆဲတာတိ့ု႐ိုင္းတာတို႔ မႀကိဳက္တဲ့သူေတြ မဖတ္ၾကပါနဲ႔ေနာ္....
အရင္ဆံုးအေၾကာင္းၾကားထားတာ ႏို႔မို႔ဆို ဒီအာသာက အရမ္း႐ိုင္းတာပဲ ႐ိုင္းတဲ့စကားေတြႀကီးပဲ ဘာမွလည္းမေကာင္းဘူးဆိုၿပီလာမွာေၾကာက္လို္ပါေနာ္...
ဒါနက္ အာသာအေၾကာင္းသိတဲ့သူသိမွာပါ Facebook မွာခင္တဲ့သူေတြေပါ့😂😂😂😂
အာသာက ေဂါက္ေတာက္ေတာက္ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ရယ္😂😂
အာသာ ရဲ႕ acc က name ေျပာင္းထားတယ္...
Lee yoo hun ပါ V oppa ရဲ႕ပံုေလးနဲ႔ခ်စ္တယ္သိလားဒါဒါတို႔...
ဒါဒါတို႔ရဲ႕ vote ကေလးေတြ cmt ေလးေတြနဲ႔ အားျဖည့္ရတယ္ ကမၻာေပၚမွာ ကိုယ့္ကို စိတ္ဓာတ္က်ေနခ်ိန္ ငိုေနခ်ိန္ ဆို ေပ်ာ္ေအာင္လုပ္ေပးတာ Suicide, chingu, Reader, Bts & Apink တို႔ပဲ႐ွိတယ္...
Ficေတြကိုအားေပးတဲ့အတြက္ သိုင္းဇူး ပါ😂😂😂😊😊😘😘😘
ခ်စ္ရပါေသာ chae😁
YOU ARE READING
Forgive me tae (Completed)
Fanfictionခင္ဗ်ားကြၽန္ေတာ့္ကိုအရမ္းႏွိပ္စက္လြန္းတယ္ ကြၽန္ေတာ္ဘာအမွားေတြလုပ္မိလို႔လဲဗ်ာ ကြၽန္ေတာ္တေန႔ေန႔ ခင္ဗ်ားစီက ထြက္ေျပးျပမယ္ ကြၽန္ေတာ္ခင္ဗ်ားကိုမခ်စ္ဘူး...... ...... .. /taehyung/ ကိုယ္မင္းကိုႏွိပ္စက္မိတာ ခ်စ္လို႔ ကိုယ္အေၾကာင္းမင္းမသိပါဘူး...