ep2

2.6K 183 2
                                    

Zaw g
Flash back,
Jungkook point view,

Jeon jk company,

"ဟာ...အမွားေတြႀကီးပဲ...မင္းအလုပ္ကိုေသခ်ာမလုပ္ဖူးလား...မင္း..ဘာေတြေတြးေတာေနတာလဲ....မင္းအလုပ္ထြက္ေတာ့!!!!မင္းလိုဘာမွ ေစာက္သံုးမက်တဲ့လူကို..ကုမၸဏီမွာထားဖို႔စိတ္ကူးမ႐ွိေတာ့ဘူး....မန္ေနဂ်ာကင္..''

"မလုပ္ပါနဲ႔..ceo jeon!! ကြၽန္ေတာ္အလုပ္ထြက္ရင္ကြၽန္ေတာ္တို႔လမ္းေဘးေရာက္သြားလိမ့္မယ္...ေတာင္းပန္ပါတယ္..''

"ဘာ!!လမ္းေဘး....႐ွင္း႐ွင္းေျပာစမ္း!!''
တကယ္ေတာ့ မန္ေနဂ်ာကင္ဟာ ကြၽန္ေတာ့ထက္ နွစ္ဆယ့္္ငါးႏွစ္ႀကီးတယ္...ကြၽန္ေတာ့္အသက္က ၂၄ႏွစ္..
(Fic အရ)

"ဒီလိုပါ..ceo jeon..ကြၽန္ေတာ့္သားေလးအတြက္..ကြၽန္ေတာ္...သူျဖစ္ခ်င္တာေလးျဖစ္လို႔ရေအာင္...အေႂကြးနဲ႔ဝယ္ေပးပါတယ္...အေႂကြးနဲ႔ဝယ္ေပးတာ..သူမသိပါဘူး...ကြၽန္ေတာ္လ်ိႈထားတာပါ...ကြၽန္ေတာ္္လုပ္ခဲ့တာကြၽန္ေတာိ့သားေလးအတြက္ပါဗ်ာ...ceo jeon''

"Hkk! အေႂကြးဘယ္ေလာက္လဲ ''

"ဝမ္..ဆယ္သိန္း ပါ''

"Oh my god!! ကိုယ့္သားအတြက္အဲ့လိုယူတာ..ထားပါ...ဒါဆို..ခင္ဗ်ားကိုကြၽန္ေတာ္စာနာတဲ့အေနနဲ႔...ကြၽန္ေတာ္..အေႂကြးျပန္ဆပ္ေပးမယ္...ခင္ဗ်ားကကြၽန္ေတာ့ကုမၸဏီမွာအေႂကြးေၾကတဲ့အထိလစာမယူရဘူး''

"ဗ်ာ!!!!!''

"ဘာလဲ...မလုပ္ခ်င္ဘူးလား''

"ဟုတ္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္....လုပ္ခ်င္ပါတယ္''

"ဒါေပမဲ့..ကြၽန္ေတာ္စိတ္ေျပာင္းရင္ေျပာင္းမွာေနာ္...''

"Nae''

Ceo jeon တစ္ျဖစ္ကြၽန္ေတာ္လည္းေဒါသမေျပေသးေတာ့ကုမၸဏီကေနခနထြက္ကာ..

"သခင္ေလး!''

"ေန..ေန..ငါ..ေလေကာင္းေလသန္႔႐ွဴခ်င္လို႔လမ္းခနေလ်ွာက္မယ္...မင္းအေနာက္ကလိုက္မလာနဲ႔...''

ကြၽန္ေတာ္လမ္းေလ်ွာက္ေနတုန္းတေနရာမွာသီခ်င္းသံေလးၾကားလိုက္ရတယ္...ေျသာ္ဒီေခတ္လူငယ္ေတြလဲခက္တယ္....(ဟိုအဖိုးႀကီးနဲ႔ဘာေတာ္လည္းမသိ...😑)
ဟင္?!
ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလိုက္တာ....angelေလး😊😊
ကေနတာကအစ..ရယ္ေနတာကအဆံုး...သူ႔ရဲ႕ေလးေထာင့္ေထာင့္ဆန္ဆန္အျပံဳးေလး...သူ႔ရဲ႕ အျဖဴမက်အပန္းမက်ဆံပင္အေရာင္ေလး...သူ႔ရဲ႕မနာလိုစရာေကာင္းေအာင္ႏွာေခါင္းထိပ္ေလးမွာ႐ွိေနတဲ့မနာလိုစရာေကာင္းေသာမွဲ႔ကေလး...သူ႔ရဲ႕ႏွင္းဆီႏႈတ္ခမ္းဖူးေလး....သူ႔ရဲ႕ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတဲ့မ်က္ႏွာေလး...ႏွလံုးသားထဲအထိနက္နက္႐ိႈင္း႐ိႈင္းတိုးဝင္သြားခဲ့တယ္...အရမ္းခ်စ္တယ္ကေလးရယ္

Forgive me tae (Completed)Where stories live. Discover now