4

418 63 2
                                    

ᴍáʀ 3 ɴᴀᴘᴊᴀ ᴀᴢ áɢʏʙᴀɴ ᴛᴇsᴘᴇᴅᴇᴋ. ᴀᴍɪóᴛᴀ ᴀ ᴋᴇᴅᴠᴇs ᴅᴏᴋᴛᴏʀúʀ ᴍᴇɢᴍᴏɴᴅᴛᴀ ᴊɪɴ ʜʏᴜɴɢɴᴀᴋ, ʜᴏɢʏ ᴛüᴅőɢʏᴜʟʟᴀᴅásᴏᴍ ᴠᴀɴ, ɴᴇᴍ ʟéᴘʜᴇᴛᴛᴇᴍ  ᴋɪ ᴍéɢ ᴀ sᴢᴏʙáᴍ ғᴏɢsáɢáʙóʟ sᴇᴍ.

Nem is baj. Addig ők végre jól érezhetik magukat, nélkülem.

Ők csak nélküled érzik jól magukat, idióta!

ɪʟʏᴇɴᴋᴏʀ ɴᴇᴍ ᴛᴜᴅᴏᴋ ᴍɪᴛ ᴄsɪɴáʟɴɪ ᴍᴀɢᴀᴍᴍᴀʟ. ɢᴏɴᴅᴏʟᴀᴛᴀɪᴍ ᴄɪᴋáᴢɴᴀᴋ ғᴇᴊᴇᴍʙᴇɴ, ᴍɪɴᴛ ᴀ ɢᴏʟʏóᴋ ᴀ ғʟɪᴘᴘᴇʀʙᴇɴ.

Olyan egyedül érzem magam.

Így is fogsz meghalni. Ideje lenne hozzászoknod!

ᴍɪᴋᴏʀ ᴀᴢ ᴏʀᴠᴏsɴáʟ ᴊáʀᴛᴀᴋ ᴀᴢɴᴀᴘ, ᴀ ʟᴇɢɪᴅősᴇʙʙ ʙᴀɴɢᴛᴀɴ ᴛᴀɢᴏᴛ, sᴇᴏᴋᴊɪɴᴛ, ғéʟʀᴇʜíᴠᴛᴀ ᴊɪᴍɪɴ ᴋᴇᴢᴇʟőᴏʀᴠᴏsᴀ. ᴀᴢᴏɴ ᴀ ɴᴀᴘᴏɴ ᴇɢʏɪᴋüᴋ sᴇᴍ ᴀʟᴜᴅᴛ ᴇɢʏ ᴘᴇʀᴄᴇᴛ sᴇᴍ.
ᴀ ᴅᴏʀᴍᴏᴛ ᴄsᴇɴᴅᴇs ᴢᴏᴋᴏɢás ʜᴀɴɢᴊᴀ és ɪᴍáᴅᴋᴏᴢás ʟᴇɴɢᴛᴇ ᴋöʀʙᴇ. ᴍɪɴᴛʜᴀ ᴀᴢɴᴀᴘ éᴊᴊᴇʟ ᴍɪɴᴅᴇɢʏɪᴋüᴋɴᴇᴋ ᴍᴇɢʜᴀʟᴛ ᴠᴏʟɴᴀ ᴇɢʏ ʀésᴢᴇ.

Senki nem jön be hozzám. Kezdek éhes lenni.

Kezdesz még dagadtabb lenni, malacka!

Seokjin odaégeti a reggelit, ebédet, vacsorát.
Taehyung, Jimin ajtaja előtt, összegömbölyödve álomba sírja magát.
Namjoon kiirja magából halálosan fájdalmas érzéseit.
Yoongi, szobájában csak bámul maga elé, miközben könnycsatornái kezdik feladni.
Hoseok, az örök fényes napsugár, kezd halványodni.
Jungkook, mindenki kicsi maknae-ja, a zuhogó esőben, egyszál pólóban sétál, miközben a mellette elhaladó autókat vizslatja, ugrásra készen.

Kérnem kellene Jin hyungtól fájdalomcsillapítót.

Nem kell. Fájjon csak. Fájjon addig, míg élsz.

𝐓𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐛𝐨𝐲 |✅Where stories live. Discover now