Ez egy nagyon veszélyes játszma, vigyázz magadra, kérlek!
sᴏᴋsᴢᴏʀ ɢᴏɴᴅᴏʟᴏᴋ ᴀᴘáʀᴀ és ᴀɴʏáʀᴀ ɪs. ᴍᴏsᴛᴀɴáʙᴀɴ ᴇɢʏʀᴇ ᴛöʙʙsᴢöʀ ᴇᴍʟéᴋsᴢᴇᴍ ᴠɪssᴢᴀ ᴏʟʏᴀɴ ᴅᴏʟɢᴏᴋʀᴀ, ᴍᴇʟʏᴇᴋ ᴍáʀ ʀéɢᴇɴ ᴋɪᴇsᴛᴇᴋ ᴋᴏʙᴀᴋᴏᴍʙᴏʟ és ғᴇʟsᴢíᴠóᴅᴛᴀᴋ, ᴍɪɴᴛ ᴀ ᴋáᴍғᴏʀ.
ᴏʟʏᴀɴ, ᴍɪɴᴛʜᴀ ᴀ ᴛᴇsᴛᴇᴍ ᴘʀóʙáʟɴᴀ ғᴇʟᴋésᴢüʟɴɪ ᴠᴀʟᴀᴍɪʀᴇ, ᴀᴍɪᴛ ᴀ ʟᴇʟᴋᴇᴍɴᴇᴋ ɪs ᴋöᴢᴠᴇᴛíᴛ. ᴍɪɴᴛʜᴀ.... ᴠɪssᴢᴀ sᴢᴇʀᴇᴛɴᴇ ᴇᴍʟéᴋᴇᴢɴɪ , ᴀᴢᴏᴋʀᴀ, ᴍᴇʟʏᴇᴋ ᴀ ʟᴇɢғᴏɴᴛᴏsᴀʙʙᴀᴋ sᴢáᴍᴏᴍʀᴀ. ᴀᴍíɢ ʟᴇʜᴇᴛ.
Ugye nem gondoltad, hogy örökké fogsz élni, Jimin - ssi?
ᴀᴢ ᴏʀᴠᴏs ᴍáʀ ɴᴇᴍ ᴋᴇʀᴇs ᴍɪɴᴋᴇᴛ. ɴᴇᴍ ᴠᴏʟᴛᴀᴍ ᴇɢʏ ᴠɪᴢsɢáʟᴀᴛᴏɴ sᴇᴍ ᴍáʀ ᴇɢʏ ʜᴇᴛᴇ.
Ma fel akartam venni a nadrágomat.
Lecsúszott rólam.
A kedvenc pólómat.
Lecsúszott rólam.ᴀʜᴏɢʏ ᴋɪɴᴛ üʟᴛᴇᴍ ᴇʙʙᴇɴ ᴀ ɢʏöɴʏöʀű ősᴢɪ ɪᴅőʙᴇɴ, ʟáᴛᴛᴀᴍ ᴀʜᴏɢʏ ɴᴀᴍᴊᴏᴏɴ ʜʏᴜɴɢ síʀ. ᴀᴢ ᴀʙʟᴀᴋᴀ ᴍöɢöᴛᴛ áʟʟᴛ, ᴋᴇᴢᴇɪᴠᴇʟ ᴀ ɴʏíʟásᴢáʀóɴ ᴛáᴍᴀsᴢᴋᴏᴅᴏᴛᴛ. ᴀ ғɪúᴋ ᴀᴢᴛ ᴍᴏɴᴅᴛáᴋ, ᴍᴇɢʜíᴠᴛáᴋ ᴇɢʏ ᴅíᴊáᴛᴀᴅóʀᴀ, ᴀʜᴏʟ ő ʟᴇᴛᴛ ᴠᴏʟɴᴀ ᴀ ᴅísᴢ ᴠᴇɴᴅéɢ. Áᴍ ɴᴇᴍᴇᴛ ᴍᴏɴᴅᴏᴛᴛ.
Hullnak a levelek.
Beterítik a földet.
A koszos, poros földet.
Hova annyi könny jutott.
Ahol, mindenki elbukott.
Ahol, mindenki oly csúnyán elbukott.sᴢᴇʀᴇᴛᴇᴍ ᴇᴢᴛ ᴀᴢ ɪᴅőᴛ. ᴏʟʏ ɴʏᴜɢᴏᴅᴛ, ᴍɪɴᴛʜᴀ ᴄsᴀᴋ ᴠᴀʟᴀᴍɪ áʟᴏᴍᴠɪʟáɢʙᴀ ᴋᴇʀüʟᴛᴇᴍ ᴠᴏʟɴᴀ. sáʀɢᴀ, ʙᴀʀɴᴀ, ᴘɪʀᴏs és ɴéᴍɪ ᴢöʟᴅ ᴇɢʏᴠᴇʟᴇɢᴇ ᴋᴇᴠᴇʀᴇᴅɪᴋ ᴀ ᴋöʀɴʏᴇᴢᴇᴛʙᴇɴ. ᴋɪssé sᴢᴏᴍᴏʀú, ᴅᴇ ɴᴇᴋᴇᴍ sᴏᴋᴀᴛ ᴊᴇʟᴇɴᴛ.
Ti is sokat jelentetek számomra. Mindig is emlékezni fogok rátok, srácok.
Biztos elfelejtenek. Még a szüleidet sem érdekled!
Csend és hangzavar.
Némaság és ordibálás.
Szeretet és utálat.Mily gyönyörű ellentétek.
Mindet könnyen elhittétek.
De meg is vetettétek.A töviskoszorú nyomja fejemet.
Érzem, testem mindjárt elernyed.
Oly közel a fény, mégis távol.
Akár az élet a haláltól.Remélem szeretsz és utálsz is.
Remélem ordibálsz és csendben is maradsz.
Remélem csend van és hangzavar.Remélem nem felejtesz el.
Igyekszem!
YOU ARE READING
𝐓𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐛𝐨𝐲 |✅
PoetryEgy ember nem lehet az aki, ha nincs tisztában a saját szépségével. Jimin a belső démonjaival nap mint nap meg kell, hogy küzdjön és eddig úgy tűnik, nem ő áll nyerésre. Az ő küzdelme, életének talán utolsó pillanatai vannak megörökítve ebben a kö...